Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1227. Dookoła świata odsłona 12

No i dobiliśmy do końca naszej podróży dookoła świata.
Ostatnim przystankiem była Polska i wszystko, co z naszym krajem związane. Ponieważ miałam mało czasu postawiłam na kartkę - z typowo polskimi kwiatami - makami i chabrami. 




Swoje prace uczestniczki mogą linkować do północy 2 stycznia. Jednocześnie proszę o przesłanie do mnie zbiorczego kolażu zdjęć te uczestniczki, które spełniły warunki zabawy i wykonały przynajmniej 10 prac, abym mogła zrobić podsumowanie i podać osobę, do której poleci upominek.   
Proszę o zdjęcia najpóźniej do 5 stycznia na email: caath79@gmail.com

6 komentarzy :

  1. Przepiękna kartka - moje ukochane kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  2. Super hafcik. Pisalam juz u Hani, ze maki zwiazane sa z nazwą mojego miasta. 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kartka:))dziękuję za zabawę:)kolaż przesłałam na pocztę:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też maki i chabry :)

    Dziękuję za zorganizowanie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka