Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1230. Blogowe imieniny - organizacyjnie

Tak, jak obiecałam uczestniczkom zabawy publikuję jeszcze raz wytyczne do zabawy imieninowej.
Żeby zawsze można było zajrzeć i sobie przypomnieć.


W zabawie bierze udział 14 osób, więc każda z nas powinna otrzymać 13 kartek na imieniny. Mam nadzieję, że tak będzie.
Wysyłamy sobie tylko kartki – własnoręcznie zrobione, niekoniecznie krzyżykowe.
Każda uczestniczka zabawy zobowiązana jest do opublikowania posta z podsumowaniem otrzymanych kartek w ciągu 7 dni od daty imienin. Posty można edytować w sytuacji, kiedy dotrą jakieś zbłąkane kartki. Proszę o wysłanie kartek, szczególnie tych zagranicznych z odpowiednim wyprzedzeniem, aczkolwiek z pocztą nigdy nic nie wiadomo – sama czekam na list wysłany 10 grudnia. SIC!
Kalendarz naszych imienin jest następujący (podaję od razu adres do wysyłki). Ewentualne błędy proszę mi od razu zgłaszać, żeby nie było przykrych niespodzianek.
Cieszę się, że chcecie się bawić i mam nadzieję, że zabawa przebiegnie bez większych zakłóceń.

Kalendarz imienin 

21 styczeń – Agnieszka R
5 luty - Ag_Agata
22 luty – Atramk
25 marca –Mariola
 30 kwietnia - Katarzyna
 30 czerwca – Lucyna
 22 lipca – Magdalena B.
26 lipca – Hanulek
26 lipca An-ja
27 lipca – Julka
26 sierpnia - Maria S
16 września – Eda
3 listopada – Sylwia Murzynowska
5 listopada – Elżbieta K
 


7 komentarzy :

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka