Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1234. Dookoła świata - podsumowanie

Pora na podsumowanie ubiegłorocznej zabawy "Dookoła świata". Zapisały się na nią 22 osób, jednak do końca dotrwało 9 - no ze mną 10. Tyle osób podlinkowało grudniowe wyzwanie. Wynik średni. Szkoda... Tym niemniej gratuluję tym, które dotrwały do końca.
Poprosiłam uczestniczki o podesłanie do mnie kolaży prac, tak, abym mogła pokazać zbiorczo wszystkie cudne prace, które powstały. 8 osób to uczyniło.
Oto one (kolejność alfabetyczna)

1. bozenas
 2. Cytrulina


3. Czarna Dama 

4. Hanulek

5. Kinga
6. Maria S


7.  Mariola

8. Tenia 

Ponieważ musiałam wyłonić jednego zwycięzcę to zapytałam generatora, który wskazał:




Serdecznie gratuluję i obiecuję szybko uporać się z przesyłką upominku

14 komentarzy :

  1. Piekne prace, gratulacje dla zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow! Ale się cieszę :)
    Dziękuję za wspaniałą całoroczną zabawę - była to bardzo przyjemna podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Hani. A wszystkie prace są ekstra 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój email nie dotarł? Ostatnio mam często problemy ze skrzynką mailową :(. No, ale trudno...
    Bardzo dziękuję za wspólną zabawę i gratuluję Uczestniczkom, któte wytrwały do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej podoba się haft nr 1!! Super pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są piękne:)Gratulacje dla zwyciężczyni:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo żałuję, że nie dotrwałam do końca. Gratuluję tym, które wyhaftowały piękne obrazki. Pozdrawiam i zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłą zabawę:))pozdrawiam wszystkie koleżanki ,które dotrwały do końca:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje dla Hani ;) dziękuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace. Gratuluję wytrwałości.
    Ja właśnie mam problem z tymi zabawami, bo najpierw się napalam jak ogier na kobyłę, a po ok pierwszej, może drugiej pracy dopada mnie bezczas i zaczynam odpadać, albo Sal przestaje mnie cieszy i staje się walką z brakiem czasu. Dlatego na razie odpuściłam i nie zgłaszam się choć czasem aż mnie paluszki świerzbią by nie napisać "biorę udział"... Tylko ten czas... A raczej jego brak...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka