Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1240. Seaside Sentinel - odsłona 18

Wykorzystuję ferie na maksa.
Właśnie skończyłam kolejny fragment mojego kolosa - według licznika na aplikacji mam już ponad 110 000 krzyżyków, co daje 43,5%.
Moim marzeniem jest zrobić do 40. urodzin 50% - zostały mi niecałe trzy miesiące. Może się uda.



 

15 komentarzy :

  1. Trzymam kciuki, aby Ci się udało osiągnąć urodzinowy cel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i podziwiam super tempo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie. Trzymam kciuki żeby się udało...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawał pracy już za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za powodzenie w tym ambitnym planie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełnienia marzenia więc Ci życzę i serdecznie pozdrawiam. Jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam ogrom wykonanej już pracy. Te chmury by mnie wykończyły

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim tempie na pewno zdążysz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieźle poszło do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne budowanie,powstaje fantastyczny obraz

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj Kasiu, bo Ty w te ferie wszystko zrobisz i co ? ☺. Gratuluję tempa ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne tempo. Życzę realizacji planów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka