Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1286. Kartki wielkanocne

Pisałam Wam już, że mimo iż kartek wielkanocnych miałam spory zapas to było kilka wzorów, którym nie mogłam się oprzeć. 
Tak było z kolejnym wzorem z Hobberii - zajączkiem z koszyczkiem. 
Do kompletu jest jeszcze owieczka, ale mnie jakoś bardziej do gustu przypadł zając. 




10 komentarzy :

  1. No nie dziwię że nie mogłaś się oprzeć tym wzorom. Rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że zrobiłaś kartki z tym zajączkiem. Hafcik jest śliczny i pełen uroku. Świetnie wkomponowałaś go w karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie! I te żywe kolory. Pozdrawiam Katarzyna P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, takie wesołe i prawdziwie wiosenne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, nie dziwię się wcale Twojemu zauroczeniu wzorkiem. Niewiele jest wzorów wielkanocnych, które mi się podobają, ale ten zajączek z wystającymi ząbkami jest uroczy :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka