Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1326. Kartki z różyczkami - testowanie dla Igiełki

Jakiś czas temu napisała do mnie Igiełka z pytaniem, kiedy wyjeżdżam na kolonie, bo miałaby dla mnie coś do przetestowania. Ponieważ miałam jeszcze trochę czasu - tradycyjnie wyjeżdżam na początku lipca - zgodziłam się na przetestowanie jej nowych wzorów na kartki.
Tym razem spod jej rąk wyszły małe wzorki z różyczkami. Początkowo były bez konturów i o ile na papierze wyglądały ciekawie to po wyszyciu okazały się trochę mdłe.
Monika widząc to postanowiła dorobić im kontury.
No i to był strzał w dziesiątkę, ponieważ nabrały wyrazu.
Pierwszy projekt miał tylko jeden zestaw - różowy ale Monika napisała, że myśli też o innych kolorach i za moją namową zrobiła w wersji niebieskiej i żółtej. 
Trochę się nakombinowałam przy wyszukiwaniu ramek do oprawy, ponieważ wzorki niby w komplecie, ale tak na prawdę każdy innej wielkości i nie dało się oprawić tak samo. Postanowiłam zrobić każdy w innej ramce, ale zachowałam te same ramki w poszczególnych kompletach. Tak więc powstały trzy zestawy kartek kolorystycznych i jednocześnie trzy zestawy takich samych wzorów. Moim skromnym zdaniem nieźle się prezentują, aczkolwiek jak zawsze przy samodzielnym dobieraniu kolorów miałam obawy co do efektu końcowego. Na szczęście mam całą paletę Ariadny, na którą postawiłam i chyba udał mi się dobór kolorów.
Monice jeszcze raz dziękuję za możliwość przetestowania wzorów i jednocześnie zapraszam do jej sklepu, gdzie pojawiło się ostatnio sporo nowości. 

Tak prezentują się kolejno zestawy - kolorystyczne




Formą oprawy i napisami




 Kartki pojedynczo 













I cały komplet razem
 

6 komentarzy :

  1. Śliczne karteczki, delikatne i zarazem elegancki.:) Piękne hafty Kasiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nádherné pohľadnice, jedna krajšia ako duhá :-) Určite potešia.
    A tie pasparty prosím kde kupujete?
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo i piękne zestawy wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wzory, a Twoja oprawa tylko dodaje im uroku! Kontury konieczne tutaj i świetnie się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Oprawa jak zawsze profesjonalna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i super oprawa. Moja faworytka to wersja w koszyczku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka