Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1336. Przerwa...

Ostatnio nie mam weny do pisania - te wszystkie lipcowe posty były wcześniej zaplanowane... 
Teraz jakoś mi się nie chce planować kolejnych przed wyjazdem... Może pora zwyczajnie odpocząć od blogowania.. 
Zresztą widzę, że mało kto zagląda o komentowaniu nie wspomnę... 
Może więc to dobra okazja na małe przemyślenie czy idę w dobrym kierunku.... 
Na razie znikam na ponad 10 dni a co będzie dalej to nie wiem.... 

 

17 komentarzy :

  1. Ja zaglądam zawsze - po prostu uwielbiam Twój blog, chociaż mało kiedy komentuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego odpoczynku Kasiu :) Ja też zaglądam na bloga, czy FB co kilka dni, a czasem rzadziej, a i tak czuję jakiś przesyt.. Nic na siłę ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :(
    Jedź na urlop, odpocznij, nabierz dystansu i zaraz do nas wracaj :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że wrócisz i ja na to liczę. Odpocząć trzeba ☺. Miłego odpoczynku ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do Ciebie zaglądam zawsze, kiedy pojawi się coś nowego, chociaż nie zawsze komentuję :) Ale nie ma się co zmuszać - odpocznij sobie, a jak Cię najdzie wena, to znowu nam coś pięknego pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem trzeba sobie zrobić krótką przerwę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. odpocznij,wypocznij a nabierzesz sił

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście nic na siłę, ja też miałam różne przerwy, teraz wpróciłam i zaglądam do dziewczyn - odpocznij pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, odpoczywaj, Internet nie ucieknie. Ja tez mam poplanowane i popisane wcześniej posty. czasem się po prostu człowiekowi nic nie chce

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak tak wracaj do nas! Czasem taka przerwa jest potrzebna. Chwilowa przerwa....bo my czekamy na Twoje posty, pracę,projekty,zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, każdy czasami musi nabrać dystansu, coś przemyśleć. Odśwież umysł, nabierz sił do xxx, znajdź nowe inspiracje i wracaj, bo czekam na Twoje posty, choć nie zawsze komentuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały blog prowadzisz. Jestem stale i podziwiam Twoje prace. A jest co! Lato jednak nie sprzyja serfowaniu po necie i stukaniu w klawiaturę, gdy śpiew ptaków, słońce i wiatr, trawa i zapach deszczu po deszczu wzywają, by wstać od biurka i nasycić się naturą...
    Dobrego wypoczynku więc i "do zobaczenia"... do sklikania :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja do ciebie zaglądam choć z rzadko komentuję. Nie nadążam z oglądaniem twoich postów.... tak szybko pojawiają się nowe-( pozdr

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu ja tez uwielbiam do Ciebie zaglądać. Przyznam, że rzadko komentuję. Ale jesteś dla mnie taką inspiracją i motywatorką, że nie wyobrażam sobie blogosfery bez Ciebie. Wypocznij i wracaj do nas ;-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdemu jest czasem potrzebna chwila wytchnienia od wszystkiego, nawet od tego, co naprawdę lubi robić. Wypoczywaj ile się tylko da i baw się przy tym dobrze :) A po powrocie wszystko się ułoży :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też tak miałam -odstawiłam bloga, haft i po przerwie odzyskałam wenę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka