Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1337. Kartki ślubne - testowanie dla Igiełki

Wróciłam... z kolejnych kolonii... tym razem podbijałam Kaszuby i zamoczyłam stopy w Bałtyku... Nie powiem lubię tę pracę, ale jestem już zmęczona... Pora na odpoczynek - ten prawdziwy... Z moimi ukochanymi krzyżykami...
Ale zanim się zabiorę za wyszywanie chcę pokazać kartki ślubne, które zrobiłam jako test dla Igiełki. Są to kartki z gołąbkami w dwóch wersjach - krzyżykowej i bacstischami. Do serduszek wykorzystałam mulinę Etolie - jest to mulina z delikatnym błyskiem. Niestety, ale w tym kolorze średnio to widać... 
Tradycyjnie wzory te będą do kupienia w sklepie Moniki, do którego serdecznie zapraszam, bo oferta cały czas się poszerza...






Ps. Dziękuję za miłe słowa pod ostatnim postem... Dzięki nim wiem, że warto robić bloga dalej... Być może przygotuję jakąś niespodziankę dla moich stałych czytelników...

8 komentarzy :

  1. Kasiu, jak się cieszę, że wróciłaś. Karteczki piękne, chociaż moją faworytką jest ta wykonana backstitchami. Jest delikatniejsza, taka w sam raz. Ostatnio wybrałam się na zakupy do Moniki i na pewno jeszcze nie raz do niej zajrzę.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki! Jak dla mnie obie sa boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki Kasiu, podobne, a jednak różnica spora. Moją faworytką jest haft z wyraźniejszymi konturami. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne,najlepszy odpoczynek przy krzyzykach

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, tez zamierzam coś wybrać u Moniki

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolonie fajna sprawa, ale też trzeba odpoczywać, a nie tylko łączyć pracę z wypoczynkiem :) Życzę Ci miłego urlopu i naładowania akumulatorów na nowy rok szkolny oraz, oczywiście, na nowe krzyżykowe dzieła. Kartki fajne, dla mnie osobiście ta backstitchami wydaje się delikatniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, obie kartki mi się bardzo podobają. Wersja krzyżykowa jest dla mnie bardziej czytelniejsza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka