Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1354. Seaside Sentinel - odsłona 29

Skończyłam... rząd... Do końca jeszcze całkiem sporo bo mam do zrobienia jeszcze około 80 tysięcy krzyżyków. Zgodnie z aplikacją mam zrobione 171593 krzyżyki, co daje 67,72 procent całości.
W kolejnym rzędzie będzie dużo pojedynczych krzyżyków, więc jeśli do końca roku go skończę to będę bardzo zadowolona. 
Tak prezentuje się w tej chwili mój kolos:




A tak ma wyglądać całość

6 komentarzy :

  1. niesamowicie wygląda :)
    gratuluje spełnienia postanowienia :D
    powodzenia w kolejnym rzędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wygląda rewelacyjnie i zachwycająco. No i mój ukochany moty w latarnią morską <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jest co oglądać. Ogrom pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam, że Ci się uda. Jesteś niesamowita. Obraz pięknieje z każdym krzyżykiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wpadniesz w kwiaty zacznie się jazda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, dawno mnie tu nie bylo, ale postepy sa fantastyczne. Zycze ciaglej cierpliwosci i duzo wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka