Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1363. Sal na jesienne wieczory odsłona 1

Musiałam się zrelaksować po intensywnym tygodniu i w piątek sięgnęłam po obrazek z salu jesiennego. 
Długo zastanawiałam się nad wyborem kanwy, na której powstanie ten haft i ostatecznie zwyciężył kolor kawowy. Tradycyjnie wyszywam na 18 ct chińskimi nićmi. 
Ciekawe jak idzie uczestniczkom zabawy. Cieszę się, że kilka osób zdecydowało się na wspólne wyszywanie. A może ktoś się jeszcze skusi?




Linkowanie uruchamiam do 15 października. Potem pojawi się post sprawozdawczy i następne linkowanie. 
 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

10 komentarzy :

  1. Piękny początek :) A ja jeszcze dumam nad materiałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :-)
    Ta koroneczka jest prześliczna, taka delikatna :-)
    Dziękuję za zorganizowanie zabawy :-)
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci to wyszło! Ja zaczęłam w niedziele, pomalutku już coś działam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie bym sobie ten haft powyszywała, ale niestety brakuje mi czasu... Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja trzy dni się zastanawiam, za co się brać... a czas marnotrawiony leeeci!
    A właściwie to czekam na maila z wyborem ramki do metryczki...
    Ty czasu nie marnujesz. Będzie super obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się zapowiada. czekam na następne postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie myślę jaki materiał i kolor wybrać :) Piękne początki.

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia w dalszym wyszywaniu ;) początek wygląda zachęcająco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka