Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1376. Podaj dalej od Meni

Już jakiś czas temu przyleciała do mnie przesyłka od Meni z bloga Mój robótkowy relaks w ramach zabawy "podaj dalej".
Jednak z racji tego, ze w takich zabawach podaję adres rodziców to czasami miewam opóźnienie w pokazywaniu. Tak jest i tym razem. Na szczęście udało mi się szybko podziękować Meni za paczuszkę, ponieważ mama mi powiedziała co tym razem do mnie przyleciało. 
Wczoraj ją obfotografowałam. Sami zobaczcie, jaki fajny prezent do mnie przyleciał:






Bardzo dziękuję jeszcze raz i tradycyjnie zapraszam dwie osoby, dla których w ciągu roku przygotuję upominki. 
Jednocześnie przepraszam dwie osóbki, które czekają na prezenty - wiem, że jestem lekko po terminie, ale paczuszki już się szykują więc lada dzień wylecą...

7 komentarzy :

  1. Fajnie, że jest i mam nadzieję że choć trochę trafiłam w gust 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności dostałaś Kasiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Kasiu. To ja się zapisuję jeśli nie był ktoś przede mną 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zapisuję się na "podaj dalej". Prezenty od Meni piękne i takie "dopieszczone".

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo to ustępuje miejsca 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka