Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1394. Kartki z bombkami

Jeszcze w wakacje wpadł w moje oczy na Ali wykrojnik - baza do wyszywania.
Postanowiłam go kupić z myślą o świątecznych ozdobach.
Kiedy przyszedł zaraz musiałam go wypróbować i okazało się, że rozmiarowo to kanwa 11 ct - dla mnie straszna... No i co na takiej kolubrynie wyszyć, żeby wyglądało przyzwoicie... Już chciałam to rzucić w kąt - trudno 6 zł nie majątek... Ale przecież ja się nie mogę poddać... Jak kupiłaś babo to kombinuj.. No i wykombinowałam - sama zaprojektowałam wzory na bombki - już nawet trafiły do sklepu Moniki - przetestowane zupełnie w innej formie.
Trochę trwało zanim skończyłam wyszywać - te, które nie używają tamborka wiedzą, jaka to droga przez mękę, kiedy nie można zawinąć materiału na palec a tu dodatkowo trzeba uważać, żeby nie zgnieść bazy, no bo papieru nie wypiorę a nawet wyprasowany będzie widoczny...
Dziś rano skończyłam  mordować ostatnią bombkę i zabrałam się za oprawę.
Tym razem - jak zresztą już wiele razy wybór koloru haftu był uzależniony od papieru.
Jednak jak zmontowałam kartkę czegoś mi brakowało - jakaś taka była łysa. Dorobiłam więc kokardki z brokatem i cekinem. Potem sesja - niestety złapać w listopadzie porządne światło to wyczyn. Ale jakoś dałam radę i są - moje kartki z bombkami...
















12 komentarzy :

  1. Bardzo fajne wzorki i super karteczki powstały - lubię taki minimalizm.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak,tak,ta kokardka dodała wdzięku.

    OdpowiedzUsuń
  3. są przepiękne,poradziłaś sobie wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  4. No tie sú parádne!!! Sú vyšívané na papieri?
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki wyszły, gratuluję kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Namordowałaś się trochę to fakt, ale efekt świetny.Jednak sprawdza się powiedzenie, że potrzeba matką wynalazku.Doskonale sobie poradziłaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle kreatywne Twoje prace! Podziwiam, bo wyszła cudnie. Oszczędnie i klasycznie, jak lubię najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są!
    Bardzo ciekawy pomysł z tym wykrojnikiem - efekt wspaniały!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka