Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1271. Zajączek w kwiatach - testowanie dla Hobberii

W weekend postanowiłam odpocząć od obowiązków zawodowych i postanowiłam na spokojnie sobie powyszywać... 
Zaowocowało to kilkoma haftami kartkowymi. Większość wkrótce poleci do adresatów, więc na razie ich nie mogę pokazać...
Wyszyłam też trzeci wzór z czterech otrzymanych do testowania, dzięki uprzejmości Hobberii. Tym razem jest to zajączek w kwiatach. Do kompletu ma jeszcze baranka, który, jak tylko mi czas pozwoli także ujrzy światło dzienne.
Wzór bardzo sympatyczny - jak zwykle opracowany na wszystkie dostępne na polskim rynku muliny - DMC, Ariadnę, Madeirę i Anchor. Wydruk kolorowy na świetnym papierze. Do wykazu muliny dołączona jest także tabelka z rozmiarem haftu po wyszyciu na różnych rozmiarach kanwy. Nic tylko kupować, a z tego co zauważyłam Hobberia ma promocję i wzór wydrukowany można kupić w tej chwili za 3,20 - prawie jak za darmo. O tutaj.
Tradycyjnie już haft zagościł na kartce. Tym razem kwadratowej. 




Bardzo dziękuję Pani Beacie z Hobberii za możliwość przetestowania wzoru a Was zachęcam do odwiedzin w sklepie, bo tegoroczna kolekcja wzorów wielkanocnych jest dość pokaźna. Sama zakupiłam jeszcze inne i mam nadzieję, że uda mi się je wyhaftować.

9 komentarzy :

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka