Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1353. Candy na powitanie jesieni

Moje ADHD dziś przyniosło niespodziankę dla moich czytelników. 
Ogłaszam więc


Dlaczego takie? Ano za chwilę koniec wakacji a za miesiąc z haczykiem koniec lata... Znowu przyjdą mgły, szarugi itp... a nic tak nie poprawia humoru hafciarce jak cukierasy.
 
Oto zasady
1. Candy dla osób posiadających blogi, strony na fb i na Instagramie.
2. Zapisujemy się poprzez komentarz pod tym postem.
3. Na blogu lub na swojej stronie umieszczamy informację o zabawie - może być w poście, na bocznym pasku itp..
4. Dodatkowy los otrzymają osoby, które uczestniczą lub uczestniczyły w przynajmniej trzech moich zabawach (salach, UFOK-owym roku) - proszę o tym napisać w komentarzu wymieniając nazwy zabaw.
5. Zapisy do 22 września a zwycięzcę ogłoszę pierwszego dnia jesieni, czyli 23 września.
 A co do wygrania? Niespodzianka, ale obiecuję, że będzie fajna.

 Wysyłka na terenie Polski (osoby z zagranicy mogą brać udział pod warunkiem posiadania polskiego adresu)

To kto ustawia się po cukierasy?
 


19 komentarzy :

  1. Chętnie wezmę udział w Twoim Candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja z chęcią :) Trzeba sobie osłodzić jesienne chłody. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, koniecznie chandrę jesienną trzeba jakoś leczyć. Zapisuję się ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie brałam udziału w takich zabawach, więc teraz z chęcią się zapiszę :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chętnie biorę udział w Twoich zabawach, więc i tym razem się zgłaszam do udziału. Dodatkowy los od: Dzień dobrych uczynków, Blogowe imieniny, Dzień Kobiet, Kartka BN 2018, Sal BN 2018, TOP 10.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ,ja ,ja zapisuję się z miłą chęcią

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam niespodzianki więc z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie.
    Bawiłam się z Tobą w SAL-u wielkanocnym 2014, SAL-u księżycowym, Śnieżynkowym SAL-u z Igiełką, SAL-u z choinką na BN 2017, SAL-u BN 2018 "Śnieżne kule"

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie, banerek już wędruje na moją stronę, pozdrawiam serdecznie Agata

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wezmę udział w candy. Posiadam krajowy adres. Brałam udział w 99% Twoich wszystkich zabaw np SALe Księżycowy,z Choinką,Śnieżne kule, Cztery pory roku, jesienny, bożonarodzeniowy....wszystkie edycje Ufoków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już się ustawiłam w kolejce po radość z wygranej.
    Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się w kolejce, banerek zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, z ochotą zapisuję się do zabawy. Liczę na dodatkowy głos, bo naliczyłam aż 12 zabaw, których brałam/biorę udział (nie licząc wymianek). UFOkowy rok - trzy edycje, Dookoła świata, Kwiatowy rok, SAL bożonarodzeniowy 2014, SAL z choinką, SAL bożonarodzeniowy 2018, SAL Cztery pory roku, SAL księżycowy, SAL śnieżynkowy, Celinki, Blogowe imieniny, SAL na jesienne wieczory i nie tylko... Post i banerek na blogu już obecne, więc z niecierpliwością czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)

    Brałam udział w SALu Śnieżynkowym, SALu ze Śnieżnymi kulami, Dookoła Świata, Blogowych imieninach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu, z przyjemnością zapisuję się do Twojego candy. Naliczyłam też kilka zabaw, w których brałam udział, a Ty je organizowałaś: SAL bożonarodzeniowy, SAL z choinką, SAL ze śnieżnymi kulami, 2 edycje UFOKowego roku, Dookoła świata i Kwiatowy Rok, a teraz w SALu na jesienne wieczory... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie i ja się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusisz Kasiu, kusisz :).

    Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Wybrałaś cudny banerek :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie zapisuję się na candy. Post na Instagramie już jest. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzutem na taśmę jestem i ja :)
    Zabaw Twoich nie zliczę bo biorę udział w prawie każdej ;) m.in. SAL z choinką, UFOkowy rok i teraz SAL na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka