Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1269. Wielkanocna wymianka karteczkowa

Długo nie kazałam czekać moim wiernym czytelniczkom i ogłaszam kolejną zabawę karteczkową. Tym razem z okazji Wielkanocy. 
 



Oto jej zasady:

1. Do zabawy zapraszam osoby prowadzące blogi lub strony na fb o tematyce rękodzielniczej.

2. Zapisy pod tym postem do 31 marca. Ostateczny wpis na listę nastąpi po otrzymaniu przeze mnie na email: caath79@gmail.com wiadomości z adresem korespondencyjnym. Tym razem decydując się na udział w zabawie nie można zastrzec przesyłki na terenie Polski – wysyłka kartki za granicę to wydatek poniżej 10 zł (o ile ktoś chce ryzykować przesyłkę listem zwykłym, co odradzam)

3.  Dwa - trzy dni po zamknięciu zapisów uczestniczkom w emailach podam osobę, do której wysyłamy kartkę z życzeniami świątecznymi.

4. Kartki powinny być wykonane samodzielnie dowolną techniką rękodzielniczą, aczkolwiek haft krzyżykowy wskazany. Wysyłamy tylko kartki, bez żadnych dodatków (chyba że ktoś bardzo chce, ale to raczej niewskazane)

5. Kartki wysyłamy tak, by doleciały do świąt.

6. Tradycyjnie  zdjęcie przygotowanej kartki oraz informację o wysłaniu przekazujemy do mnie jako organizatorki. Podobnie jak fakt otrzymania, tak, abym mogła odnotować to na liście. Bardzo proszę o przestrzeganie  tego zapisu – ostatni raz daję szansę zapominalskim. Przy następnej zabawie nie będę przyjmowała osób, które nie dopełnią tego warunku.

7. Kartkami chwalimy się na blogach lub fanpage’ach najwcześniej w Wielką Sobotę, czyli 20 kwietnia.  

8. Banerek zabawy można umieścić na blogu



I uwaga techniczna – zabawa dojdzie do skutku jeśli zgłosi się co najmniej 10 osób. 

Kartki z życzeniami będą wysyłać:
1. Katarzyna
2. Hanulek
3. Mariola
4. menia
5. Anna Myślak
6.Sylwia Murzynowska
7.Atramk
8. Haft i Patchwork
9. Malgorzata Zoltek
10.Elunia
11. Barbara Szczepańska 
12. Tesa57
13. Jeniulka G
14. Elunia
 

26 komentarzy :

  1. A jednak nie wytrzymałas 😀 fajnie ja se zgłaszam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również się zapisuję, pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chętnie się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo chętnie wyślę komuś kartkę, więc mnie zapisz , banerek skradłam na swojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry, zgłaszam się do wymianki kartecznkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się na wymiankę karteczkową.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka