Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1300. Wiosenne candy

Przeglądając mojego bloga uświadomiłam sobie, że dawno nie było u mnie żadnej rozdawajki.
Dlatego też zapraszam na 



Zasady proste:
1. Zapraszam osoby prowadzące blogi, strony na fb lub Insta o tematyce rękodzielniczej.
2. Aby się zapisać wystarczy zostawić komentarz pod tym postem. W komentarzu proszę dokończyć zdanie: "Kiedy myślę Krzyżykowe szaleństwo to...." oraz podać, jaki prezent najbardziej by Was ucieszył - materiały do haftu, przydasie do kartek a może coś innego - postaram się sprostać "zamówieniu" osoby, która wygra...
3. Banerek zabawy udostępniamy na blogu, fb lub Insta - sprawdzę :)


Zabawa trwa do 31 maja. Po tym terminie w pierwszych dniach czerwca podam wyniki. 

18 komentarzy :

  1. Zgłaszam się do zabawy.
    Kiedy myślę Krzyżykowe szaleństwo to.... wiem, że zobaczę pięknie wykończone hafty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do zabawy.
    Kiedy myślę "Krzyżykowe szaleństwo" to jestem pewna, że znów zostanę pozytywnie zaskoczona (pomysłem, wykonaniem).
    Chętnie przygarnę materiały do haftu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie i ja spróbuję szczęścia
    Kiedy myślę "Krzyżykowe szaleństwo to... znów zobaczę perfekcyjnie wyszyte wzorki, idealnie oprawione w kartki lub ramki i jeśli będą to karteczki napewno w ilości hurtowej"
    A co bym przygarnęła-ciężki wybór bo wszystko kusi, może to być niespodzianka od autorki bloga:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)

    Kiedy myślę "Krzyżykowe szaleństwo" to przychodzi mi do głowy... turbo-igła :) Ja nie wiem, kiedy Ty, Kasiu, znajdujesz czas na tyyyleee haftów. Wyszywasz w oszałamiającym tempie :)A chętnie przyjmę wszystko, co przydaje się w hafcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy myślę Krzyżykowe szaleństwo to wiem, że kolejny raz zachwyci mnie kunszt i pomysłowość prac autorki bloga. Bardzo chętnie otrzymałabym niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :). Kiedy myślę Krzyżykowe szaleństwo, to wiem,że to jest Kasia, która mam milion pomysłów na haft. Jego wykonanie, zagospodarowanie i zabawy z nami :). Każdy podarek sprawi mi radość :). Pozdrawiam Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! Kiedy myślę Krzyżykowe szaleństwo to mam pewność, że Kasia po raz kolejny zachwyci mnie i zaskoczy ilością i jakością wykonanych prac albo kolejnymi pomysłami na ciekawe blogowe zabawy! Niesamowicie inspirujesz do działania!
    A przygarnęłabym przydasie hafciarskie z wielką przyjemnością.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie dołączę do zabawy. Kiedy myślę "Krzyżykowe szaleństwo" mam przed oczami szaloną Katarzynę,która potrafi swoją turboigłą wyczarować niepoliczone ilości haftów na pięke kartki i mniejsze prace,a do tego ma czas tworzyć duże projekty. Chętnie przygarnę hafciarskie przydasie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie trzeba robić, to z przyjemnością dołączam :D
    Kiedy myślę "Krzyżykowe szaleństwo", to na myśl przychodzi mi jedno - Kasieńce znowu włączyło się jej słynne ADHD... a później lecę sprawdzić, co za piękność stworzyła lub jaką nową zabawę wymyśliła :)
    Co bym przygarnęła? Hmm, niech no pomyślę...chomikara jestem, u mnie wszystko z czasem się przydaje i wszystko cieszy, więc niech to będzie niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Kiedy myślę Krzyżykowe szaleństwo to...od razu wiem, że to blog Kasi, która jest mistrzynią haftu krzyżykowego.
    Chętnie biorę udział w Twoim Candy. Ucieszyłabym się z kawałka plastikowej kanwy albo nożyczek hafciarskich.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy myślę Krzyżykowe szaleństwo to.....przychodzi mi na myśl Twoja turboigła, świetnie skomponowane kartki i wspaniałe hafty, które są dla mnie ciągłą inspiracją:) Ucieszy mnie wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Kiedy myślę Krzyżykowe szaleństwo to... wiem, że jest to blog gdzie oglądam mnóstwo pięknych prac, gdzie kilka krzyżów zamienia się w piękne obrazki, a każda kolejna praca jest wyjątkowa i niepowtarzalna:) Jeśli chodzi o nagrodę to ucieszyłabym się z przydasi do kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy myślę "krzyżykowe szaleństwo" widzę bardzo zdolną i ambitną hafciarkę - kobietę dbającą o szczegóły i robiącą przepiękne kartki :) Poza tym to moja hafciarska bratnia dusza :*
    Mnie ucieszy wszystko - ale serce podpowiada że jednak coś hafciarskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy myślę krzyżykowe szaleństwo to widzę Twoje piękne, precyzyjne hafty którymi sprawiasz radość i sobie gdy je haftujesz ale i innym gdy nimi obdarowywujesz. Ja chętnie przygarnęła bym przydasie do robienia kartek lub jakiś malutki hafcik bo sama nie umiem haftować :-).Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie dołączę do zabawy. Kiedy myślę Krzyżykowe szaleństwo to zastanawiam się kiedy ona na to wszystko ma czas, ale dzięki temu i a mobilizuję się by chociaż kilka krzyżyków dziennie postawić :) miła by była niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie dołączę do zabawy. Kiedy myślę Krzyżykowe szaleństwo, to widzę piękne dzieła. Przygarnę materiały do haftu. Kanwy, mulinę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy myślę Krzyżykowy szaleństwo to ciągle po głowie mi się kotłuje, czy ta kobiety kiedykolwiek leniuchuje. Na blogu wciąż nowe kartki się pojawiaja, one wiele pracy wymagają.sama lubię sobie pohaftować, coś tam igłą i nitką zmalować. Niestety jako mama dużo czasu na to nie mam, nad czym bardzo ubolewam. Wiem co byś na bezludną wyspę zabrała, z pewnością palmy byś haftowała. Antidotum na to uzależnione jeszcze nie wymyślono. Oj a nasza rękodzielniczka wciąż nad nowymi projektami główkuje, a jej serce się wciąż raduje. Gdy z kilku kolorowych nici piękny obrazek się wyłania, to ją mobilizuje do dalszego działania. Wybierasz przydasie do kartek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka