Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

49. Sal wielkanocny - jajo nr 2 odsłona druga

Skoro dziś niedziela to pokazuję postępy w salu wielkanocnym. Wyszywam już drugie jajko - tym razem z zajączkami... Kanwa jak zwykle strasznie wymiętolona, ale tak u mnie zawsze, bo nie używam tamborka.. Mam nadzieję, że uda mi się skończyć do przyszłego tygodnia, bo mam już pomysł na kolejne - tym razem to nr 4 z dzwoneczkami... No i siadam do salowego kota bo luty już się zaczął i pora, aby kot się pojawił...
A jak Wam idzie? Czekam na relacje..


10 komentarzy :

  1. Świetne zajączki, jajo będzie piękne.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci idzie - jajo będzie bardzo energetyczne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dajesz dobry przykład:)) w efekcie końcowym będzie ono świetne.Pozdrawiam Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie przybyło od ostatniej odsłony jajeczka:) Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze za pierwsze się nie zabrałam poza przygotowaniem muliny, całe szczęście, że do świąt jeszcze trochę czasu jest, jednak patrząc na Twoje postępy wpadłam w kompleksy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne to jajo:) Czy mogłabym dostać taki wzór na papieża jak poniżej? Rzeczywiście wygląda bardzo efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym wiedziała jak wysłać to pewnie bym wysłała.. ale nie wiem bo nie mam na Ciebie namiarów - emeila :((

      Usuń
  7. Ciekawa jestem końca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka