Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1245. Króliczek na roczek

Ten hafcik poleciał do dalekiej Italii - zrobiony na prośbę znajomej.
Wzór niby niepozorny, ale kontury dały mi trochę popalić - nigdy się z nimi nie pokocham - to raczej pokojowe współistnienie... 
Haft poleciał nieoprawiony, ponieważ znajoma sama to zrobiła.
Nie mam więc efektu końcowego, ale spodziewam się, że fajnie wyglądał w ramce.  
Zdjęcia kiepskie, bo jak zwykle robiłam wieczorem... Muszę popracować nad moim aparatem - w końcu kiedyś sporo kosztował i na pewno da się go ogarnąć...



12 komentarzy :

  1. bardzo słodki króliczek ;) na pewno po oprawie wygląda prześlicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy hafcik :) ogromnie lubię całą serię i mam ogromny sentyment do tych króliczków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super króliś. W sam raz dla dzieciaczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy! Te wzory są wprost stworzone na wszelkiego rodzaju metryczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny upominek, warto było pomęczyć kontury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy a kontury rzeczywiście sporo wysiłku Cię mogły kosztować, jednak sama przyznać musisz, że są niezwykle dekoracyjne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie urocza pamiątka.Słodki króliś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczniutki ten hafcik. Ja też jakoś nie pałam miłością do backstitch, ale to jaki nadają charakter i jak pięknie "zamykają" haft wynagradza mi całą irytację, która mi często towarzyszy przy ich wyszywaniu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka