Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1232. Wymianka karteczkowa - podziękowanie i podsumowanie

Moja poczta się w końcu ogarnęła i dostarczyła kilka zaległych przesyłek (jedną - list polecony priorytetowy z 10 grudnia- maskara jakaś, dobrze, że mnie nie było, jak listonoszka przyniosła, bo  pewnie ujawniłby się mój wredny charakter i kobieta by co nieco usłyszała).
W każdym razie dziś dotarła kartka z wymianki karteczkowej na Boże Narodzenie (wysłana punktualnie - dostałam potwierdzenie i pretensji do nadawczyni nie mam żadnej - stała się Kobieta ofiarą niechlujstwa poczty). Kartka przyleciała od Anji - za co bardzo jej dziękuję. Jest śliczna. 



I przy okazji podsumowanie całej zabawy - kartki doleciały wszystkie na miejsca i mogę pokazać, jakie cuda przygotowały uczestniczki. 
Katarzyna dla Atramk

Hanulek dla Eluni


Menia dla Julki

Atramk dla Haft i Patchwork

Sylwia Murzynowska dla Moniki Blezień

Ag_Agata dla Marioli

Hafty Agaty dla Kreatywnej TV

Haft i Patchwork dla Sylwii Murzynowskiej


Anula dla Meni


Mariola dla Justiti


Lucyna dla Ag_Agaty


Justiti dla Malgorzaty Zoltek


Ksenia dla Anuli


Elunia dla Haftów Agaty


Malgorzata Zoltek dla Kseni

Anja dla Katarzyny


Monika Blezień dla Anji


Julka dla Lucyny

Kreatywna TV dla Hanulka

Dziękuję za udział w zabawie i już myślę o Wielkanocy, ale na ogłoszenie mam jeszcze troszkę czasu, bo święta w tym roku wypadają późno. A może na Dzień Kobiet?? Co Wy na to?

9 komentarzy :

  1. Super wymianka-) ja jestem chetna na kolejna ... Moze w koncu ruszevz jakas praca...bo na razie nie mam energii-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki! Myślę, że każda okazja jest dobra, aby dostać karteczkę z życzeniami i pozdrowieniami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za kolejną udaną wymiankę :)

    Oj ja wiem, że długo bez żadnej wymianki nie wytrzymasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulżyło mi, gdy już dotarła (priorytet - pfff)
    Dziękuję za zabawę i uważam , że Dzień Kobiet to świetna okazja na następną kartkową wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka