Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1239. Śnieżne kule - w końcu finał

To był mój największy robótkowy wyrzut sumienia - nie zdążyłam oprawić w terminie kul z mojego śnieżnego salu.
Jednak kilka dni temu usiadłam i nadrobiłam zaległości.
Oprawa trochę inna niż pierwotnie planowałam, ale i tak jestem zadowolona.
Teraz kartki powędrowały do pudełka - na kolejne święta będą jak znalazł...
















 

21 komentarzy :

  1. Łał, super pomysł z tą oprawą Kasiu! Hafty są prześliczne, warto było je dokończyć 🙂 Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszły te karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne:) Podziwiam za wytrwałość Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kule cudnie się prezentują w formie kartek :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki są przepiękne! Zdradź tajemnicę gdzie można zdobić tak urocze ramki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może to i lepiej, że poczekały...w tych koronkach przepięknie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te karteczki, znów mogą być Święta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie je oprawiłaś, kartki będą jak znalazł na przyszłe święta :)
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, warto było poczekać, żeby zobaczyć taką oprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna koronkowa oprawa,wygladają bajecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuda, cuda i jeszcze raz cuda. Hafty były piękne, a w takiej oprawie to już brak mi słów zachwytu :-) Podziwiam :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. 😮 jest co podziwiać! Wyszły rewelacyjnie!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki wyszły boskie! Gratuluję oprawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne śnieżne kule, cudnie oprawione.Na pewno zachwycą i ucieszą adresatów.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Może i dobrze,że nie doczekały się świąt. Może zrobione na gorąco nie byłby takie ładne? Hafty wydawały się takie sobie,ale w Twojej oprawie są przucudne. Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale oprawiłaś Kasiu hafty w karteczki, szczęściarze, którzy dostaną takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczne! Ja też mam te wzory wydrukowane, u mnie miały być zawieszki na choinkę, no i na "miały być" się skończyło...a szkoda bo te Twoje tak świetnie wyszły, że aż żałuję, że te hafciki odłożyłam :( Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka