Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1380. Kartka na chrzest

Jakiś czas temu zostałam poproszona o zrobienie kartki na chrzest. Jak zwykle prośba "na wczoraj" - już tak mam, że najczęściej robię coś na szybko... Nie mając czasu na poszukiwania sięgnęłam po wzór Igiełki, który dawno temu testowałam. Tym razem jednak oprawiłam go zupełnie inaczej niż poprzednio - wykorzystałam papier z niezapominajkami. Nie ukrywam efekt mi się spodobał. 


 

6 komentarzy :

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka