Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1379. Mam 6 lat

Wczoraj mój blog skończył 6 lat. Kawał czasu... Kiedy zaczynałam pisanie - pamiętam jakby to było wczoraj - kompletnie nie spodziewałam się, że tak mnie ta pisanina wciągnie i będę taka systematyczna. Wcześniejsze próby blogowania - na różnych platformach - okazywały się słomianym zapałem...Ten przetrwał i chyba się podoba, bo liczba zaglądających,odsłon i komentarzy jest imponująca.


 Postanowiłam więc nagrodzić jednego z moich wiernych czytelników ogłaszając szybkie candy. Dlaczego wiernych - bo candy trwa tylko do niedzieli do północy, więc szansę mają tylko systematyczni czytelnicy a nie poszukiwacze cukierasów. W poniedziałek spośród osób, które pod tym postem napiszą, dlaczego tu zaglądają, wyłonię zwycięzcę, do którego poleci drobny upominek - na pewno znajdą się w nim nożyczki hafciarskie - jakie możecie zobaczyć na zdjęciu. No to kto ma ochotę na cukierasy? 
Aha - wysyłam tylko na terenie Polski :( 

 

18 komentarzy :

  1. Wow - gratuluję i życzę kolejnych lat :)
    Twój blog jest jednym z pierwszych na który zaglądam regularnie, a nawet wyczekuję kolejnych postów. Jest dla mnie wzorem.
    Podziwiam Cię za wytrwałość w HAED-zie, za ilość powstających kartek oraz za wszystkie organizowane przez Ciebie zabawy (a jest ich też nie mało).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Najszczersze życzenia kolejnych szóstek w blogowaniu! I nawet nie miej chwili zwątpienia - Twój blog sprawia wielu ludziom przyjemność (myślę, że Tobie w szczególności). Fantastycznie piszesz, tworzysz cudowne rzeczy i motywujesz nas do pracy swoimi zabawami. A oprawa bloga jest taka jak Twoje prace - subtelna i dopracowana. To lubię! No i jak tu nie zaglądać! Kasiu, twórz, pisz i bądź nam długo. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję całkiem imponującego jubileuszu. Zaglądam do ciebie od początku mojego blogowania i niezmiennie podziwiam Twoje prace, za ich oryginalność i mistrzowskie wykonanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu gratuluję rocznicy i wytrwałości w blogowaniu. Nożyczki chętnie przygarnę. Zaglądam do Ciebie ponieważ Twoje prace są zawsze piękne i dopracowane. Mogę podziwiać i się inspirować. Pozdrawiam Mariola

    OdpowiedzUsuń
  5. Noooo zaglądam bo zaglądam, może nie komentuję za często, ale zaglądam, bo masz nazwę bloga adekwatna do tego co robisz, toż to istne szaleństwo tyle haftować i jeszcze do tego kartki robić, że o wszystkich wyzwaniach nie wspomnę, masz czas na inne rzeczy?:) No dobra, po prostu podziwiam cicho i chylę czoła. Kiedyś mnie pytano, jak znajduje czas na haftowanie mając pracę, troje dzieci i obowiązki -nie zmiennie odpowiadałam, nie oglądam telewizji, nie prasuje wszystkiego co upiorę, gotuję na trzy dni i nie mam hopla na punkcie sprzątania- wole zostawic po sobie slad w postaci haftu aniżeli wylizane mieszkanie :), a tobie życzę oby tak dalej, mnie do blogowania niestety trzeba nieco zmuszać, ale mam wstrzyki, że jestem systematyczna :)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog szalkrzyzykow to dla mnie nieustające źródło inspiracji. Podziwiam różnorodność małych form (kartki, breloczki) jak również duże hafty (Seaside Sentimental). Bardzo lubię sposób w jaki są komponowane kartki, ciekawe tła, piękne ramki :) Czekam również na kolejne wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 6 lat! Wspaniały wynik! Serdecznie gratuluję i życzę Ci wielu kolejnych lat dzielenia się swoją pasją :)

    A dlaczego tu zaglądam? U Ciebie zawsze się coś dzieje - a to piękna kartka, kolejna odsłona dużego projektu lub interesująca zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) oczywiście, że mam ochotę Kasiu :). Gratuluję tych 6 lat :). To kawał czasu :). Zaglądam na bloga, bo często znajduje inspiracje oprawienia haftów jako kartki. Są zawsze perfekcyjne :). No i po to żeby podziwiać tempo wykonania haftów :). Ciągle, codziennie cos nowego :). Trzymaj tak dalej . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego tu zaglądam? Bo tu zawsze się coś dzieje.
    Gratuluję rocznicy i życzę jeszcze wielu lat blogowania i wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wytrwałości :) Uwielbiam do Ciebie zaglądać, bo może w końcu zrozumiem JAK znajdujesz czas na tyle pięknych haftów wykonywanych w zawrotnym tempie :) No i oczywiście fantastyczne, pięknie oprawione i eleganckie kartki!! Mam taką jedną, chyba z "podaj dalej" u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga!!!
    Dlaczego tu zaglądam? Bo uwielbiam twoje hafciki, zarówno te małe "kartkowe", jak i te większe i całkiem duże. Podziwiam cię za to, że jesteś taka zorganizowana i że znajdujesz czas na swoje hobby pomimo pracy zawodowej (a może właśnie dzięki tej pracy). Lubię czytać Twoje posty, choć raczej rzadko je komentuję.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu kolejnych blogowych urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  12. 6 LAT brzmi dumnie ;) serdecznie gratuluje ;) nożyczki chętnie przygarnę ;) lubię do Ciebie zaglądać ponieważ robisz wiele cudownych prac od tych maluszków po kolosy ;) czasem zastanawiam się kiedy to wszystko powstaje ;) już nie wspomnie kiedy masz czas na zdjęcia i posty, mimo to serdecznie dziękuje za motywacje jeszcze zanim miałam bloga zaglądałam do Ciebie i poszukiwałam inspiracji aż któregoś dnia pomyślałam że może i ja tak potrafię ;) Dzięki ;) następnych 100 lat blogowania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hafciarka zołza... zaczęłam czytać co piszesz o sobie. Zaciekawiona czytałam dalej, dużo wymagasz od innych, więc chyba jeszcze więcej od siebie, pomyślałam.
    No i nie pomyliłam się. Lubię tu wchodzić, lubię podziwiać twoje prace. Mam nadzieję, będzie to trwało wciąż i wciąż.
    W twojej zabawie z ochotą wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje z okazji 6 lat blogowania! Kasiu, ja zaglądam do Ciebie, bo cudnie inspirujesz kolejnymi pracami, które pokazujesz, tempem, które utrzymujesz i jakością wykonania, za którą cię podziwiam! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje najszczersze gratulacje z okazji rocznicy!
    Dlaczego tu zaglądam: bo Twoje prace są ładne, gustowne i przyjemnie się je ogląda, a posty miło czyta.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu gratuluję 6 rocznicy blogowania, dlaczego lubię tu do Ciebie zaglądać? - Bo zawsze jest coś nowego, podglądam jak pięknie wykańczasz kartki, jak radzisz sobie z dużymi formatami. Mobilizujesz mnie do pracy i lepszego haftowania. I że umiesz pokazać, że haftowanie to świetny sposób na relaks i okazja do nawiązywanie nowych internetowych znajomości przez organizowanie różnych zabaw. Życzę Ci kolejnych lat blogowania i żebyś zawsze znalazła czas na haftowanie, pozdrawiam serdecznie Agata

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna nagroda niestety ja jestem wierną czytelniczką ale mam coś z karbinu maszynowego :) wpadam co kilka dni i komentuję seriami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przegapiłam Twoje wielkie święto:) Kasiu kolejnych owocnych lat:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka