Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1382.Sal na jesienne wieczory odsłona 2

Dziś 15 października więc pora na kolejną odsłonę jesiennej blogowej zabawy.
U mnie postęp taki sobie - na kanwie przybyły nożyczki - niby duże, ale w perspektywie całości to i tak słabo...
Mam nadzieję, że będzie lepiej, aczkolwiek praca zawodowa skutecznie opóźnia moje haftowanie. 






A tak prezentuje się pierwsza odsłona zabawy u uczestniczek. Pokazuję w kolejności linkowania.





  











I tradycyjnie uruchamiam linkowanie kolejnych etapów zabawy (trwa do 15 listopada)
 
 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

7 komentarzy :

  1. ha ha ja rzutem na taśmę hafciłam w ostatni dzień. Polecam Ci ten len obrazkowy bo jest super sztywny można haftować bez tamborka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny wzor, zapowiada sie fajne wyszywanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj piękny obrazek będzie, niektóre motywy ze wzoru szczególnie mi się podobają np centymetr krawiecki, czekam na resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sal, będzie pięknie. Trochę żałuję, że się nie przyłączyłam, ale będę z zainteresowaniem kibicować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka