Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

349. Hafciarska lista marzeń - podsumowanie

Właściwie tytuł posta powinien brzmieć - jeden wielki niewypał, jedna wielka porażka, jedna wielka wtopa... Tak się właśnie poczułam, kiedy spojrzałam na to, co sobie rok temu zaplanowałam... Na sześć zaplanowanych haftów zrealizowałam jeden... oj nie jestem konsekwentna... A może to życie zweryfikowało moje zamiary. Ponieważ nie dałam rady tym razem przesuwam realizację na kolejny rok, który postanowiłam, że upłynie mi na kończeniu UFOK-ów. Mam nawet na tę okoliczność plan blogowej akcji, ale o tym w odpowiednim czasie. 
Teraz po kolei:
Udało mi się zrealizować jeden z zaplanowanych projektów - bożonarodzeniowy wzór - choinkę wg projektu Alessandry Adelaide:


Reszta  pozostaje w sferze planów: 
Słoneczniki wg van Gogha


  
"Seaside sentinel"
 
Róże w koszu

Papież Jan Paweł II

Sal rosetta    

16 komentarzy :

  1. Witaj w klubie :) W klubie wtopa :) A teraz sie przymierzamy sie do naszych marzen... A tak poza tym duzo innyc cudeniek stworzylas.. Same karteczki (masowa hurtowa produkcja), plus inne na komunie, sluby (ja tylu imprez nie zaliczylam ) ... Nie jest zle..

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego nie tworzyłam tej listy :P Planuję zawsze 1 stycznia i w zasadzie realizuję te plany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Plany planami, ale spójrz Kasiu ile innych pięknych prac stworzyłaś :)
    Jestem ciekawa tej blogowej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia i tak procentowo wypadasz lepiej niż ja ;) a do akcji, jeśli będzie miała związek z UFO to sie dołączam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoneczniki popełniłam. Fajnie się je wyszywa, więc polecam. Reszty wzorów,( no może prócz Papieża) nie widziałam,ale są bardzo ciekawe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. no cóż:) Chyba nie ma osoby,która zrealizowała swój plan w 100 %:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze tak jest z planami, nie tylko tymi hafiarskimi. Życie weryfikuje. A czas, mam wrażenie, nie wydłuża się a raczej kurczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. A, boś się za takie wielkie hafty wzięła w zbyt krótkim czasie. Ale pewnie je wyszyjesz, prędzej czy później, wierzę w ciebie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że w tegorocznym salu bożonarodzeniowym będzie do zrobienia dzwon. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zaliczam się do grona Tych co listę zamieścili, ale plany, a realizacja to już przemilczę... Ciekawa jestem czy ktoś w całości zrealizował swoją hafciarską listę życzeń... Kasiu choinka piękna, ja niestety jeszcze jej nie wyszyłam, ale kiedyś to zrobię....

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama nigdy nie układałam swojej listy, planów zawsze mam więcej niż czasu na realizacje

    OdpowiedzUsuń
  12. No trochę Ci zostało do zrobienia...
    Ale ile innych pięknych rzeczy stworzyłaś w tym czasie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wciąż walczę z obrazkiem dla córci, który najpierw miał być na poduszkę, potem na kocyk, a teraz chce go powiesić na ścianie :) Wzór jest spory, czasu przy trójce małych dzieci jak na lekarstwo, ale już bliżej niż dalej końca :) Ale za to udało mi się w międzyczasie wyszyć podusię dla nowo narodzonej córci, więc chociaż jedno dzieło zakończone powodzeniem.
    Trzymam kciuki za realizację projektów w przyszłym roku! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  14. no, ale zrobiłaś tyle innych cudownych prac, ze możesz sobie wybaczyć niezrealizowanej listy

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to nawet nie chcę myśleć, co miałam zrobić..mam nadzieję i tego będę Ci życzyć w grudniu, abyś w przyszłym roku zrealizowało te i kolejne nowe projekty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka