Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

550. Torba z monogramem

Kolejny raz miałam przyjemność testować wzór Igiełki. Tym razem "upolowałam" przepiękne literki. Mają wielkość około 70 krzyżyków więc spokojnie można je wykorzystać jako monogramy na poduszki czy też jak ja to zrobiłam na torby. Dla potrzeb testu wykonałam monogram z literką "A". Dzięki pomocy Iwy, która uszyła mi torbę oraz mojej mamy, która umordowała się solennie naszywając haft na torbę (sukces, że nie rzuciła tego w kąt ale spokojnie skończyła, choć było to skomplikowane bo trzeba było szyć na gotowej torbie) mogę pokazać torbę, która zakiełkowała w mojej głowie od razu, jak tylko otrzymałam wzór. Nie udało mi się jej dobrze doprasować, bo po naszyciu okazało się, że jest trochę krzywo... wrrr znowu pedantka się we mnie odezwała...
Jak zwykle wzór niedługo znajdzie się w sklepie Moniki, do którego już dziś zapraszam. 





Ps. Od dziś moje zdjęcia są sygnowane nowym logo - sama własnoręcznie je stworzyłam. 
Ps.2 Znikam na ponad 10 dni - jadę tradycyjnie na kolonie do Kotliny Kłodzkiej, ale po powrocie mam już urlop więc będzie się działo :) 

16 komentarzy :

  1. Strach się bac;) Wspaniała torba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba wyszła świetnie:-) Miłego wyjazdu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny podpis. W jakim programie go dodajesz do zdjęć? Też muszę się pokusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szacunek dla mamy! Doszycie haftu na uszytej torbie nie jest łatwe. Wiem, bo szyję :)
    Niemniej torba wyszła bardzo fajna i cieszę się, że mimo nawału zajęć udało Ci się zaprezentować.
    Przyjemnego wypoczynku Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszło, a Ty marudzisz :) Piękny monogram :)
    Logo super zrobiłaś :)
    Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super i pomysł i wykonanie! pozdrawiam cieplutko życząc udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałego wypoczynku życzę. Torba wyszła wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca jak zawsze ;)
    Udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna. :)
    a logo też. ;-)
    te monogramy są super Monikowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie literki :).

    Super logo sobie zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna torba, gratuluję i podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna torba, niby prosta a dzięki hafcikowi wyjątkowa i niepowtarzalna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka