Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1295. Dzień dobrych uczynków - wymianka

To, że mam hafciarskie ADHD wszyscy chyba wiedzą...
Ciągle mnie nosi.. A jak mnie nosi to wymyślam...
Ostatnio wpadł mi w ręce kalendarz świąt nietypowych i odkryłam, że 19 maja obchodzony jest Dzień dobrych uczynków. Stwierdziłam, ze to fajna okazja, by zorganizować miniwymiankę i tym sposobem wywołać kilka uśmiechów. Dlatego zapraszam do zabawy.


Oto zasady:
1. Zapisujemy się pod tym postem do 5 maja. Jednocześnie wysyłamy do mnie na emaila (caath79@gmail.com) swój adres korespondencyjny. To warunek konieczny, by wziąć udział w zabawie.
2. Przygotowujemy kartkę - koniecznie zrobioną własnoręcznie, ale niekoniecznie krzyżykową, drobny upominek - także zrobiony własnoręcznie (może być breloczek, zakładka, magnesik itp. - nic wielkiego), dokładamy do tego czekoladę i wysyłamy do osoby, której adres podam po 6 maja. Wysyłamy tylko TRZY rzeczy - proszę o dostosowanie się do tego warunku.
3. Przesyłki wysyłamy tak, by dotarły do adresatów do 19 maja, bo tego dnia na blogach/funpage'ach/ Instagramie powinny pokazać się posty. 
4.Tradycyjnie  zdjęcie przygotowanej przesyłki oraz informację o wysłaniu przekazujemy do mnie jako organizatorki. Podobnie jak fakt otrzymania, tak, abym mogła odnotować to na liście. 

Dobry uczynek chcą spełnić:
1. Katarzyna
2.Haulek
3.Menia
4.Misiek77
5.Ag_Agata
6. Basia
7. Malgorzata Zoltek
8. Mariola

19 komentarzy :

  1. Ty kusisz - a ja jak zwykle daję się skusić :D Jestem jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam sie , tytuł wymianki piękny

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Twoje wymianki, ale niestety tym razem muszę odpuścić - nie wyrobię :(
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, chcę zrobić dobry uczynek, więc się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się z wielką ochotą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście zgłaszam się do zabawy. Mail już wysłany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem pasuję, muszę się wziąć a siebie i wtedy wrócę do zabaw:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusisz tą fajną wymianką, ale... nie, jednak sobie odpuszczę. Muszę nadrobić zaległości i wyjść w końcu na prostą. Może innym razem skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka