Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1768. Jesienny sal u Rudej Mamy - finał

 Skończony... trochę po terminie, dlatego zaufokowany, bo nie wyrabiałam się tak, jak planowała to organizatorka... teraz jest i mogę się pochwalić... 

Co prawda na razie ma ramkę elektroniczną, ale lada chwila powinien dostać właściwą... 






Ps. Co do salu to mam pewien pomysł, ale dajcie mi jeszcze kilka dni... 

Ps.2 Mam jeszcze jeden pomysł, ale o tym za jakiś czas... 

8 komentarzy :

  1. Piękny jesienny obrazek, z ramka nawet tą elektroniczna wygląda bardzo ładnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że udało Ci się skończyć :)
    W tej elektronicznej ramce też dobrze wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny energetyczny hafcik. Jesień potrafi być ciepła i kolorowa. Jak w Twoim hafcie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Ci to wyszło zwłaszcza dziewczynka z książką, mnie niestety brakło czasu na dokończenie,
    Pozdrawiam i ciekawa jestem Twoich pomysłów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne hafciki komponują się w śliczną całość. Piękny jesienny obrazek! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka