Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1759. UFOK-owy rok podsumowanie września

 No dobra przyznać się - kto ukradł wrzesień? 

Przecież dopiero co był sierpień a już dziś na kalendarzu zmiana miesiąca... 

Ucieka ten czas jak szalony, szczególnie kiedy pracy mnóstwo... 

Wrzesień to w moim zawodzie miesiąc pełen szaleństwa - wdrażania do kolejnego roku pracy, układania sobie harmonogramu i wykradania czasu na wyszywanie... 

Zresztą coś czuję, że cały rok będzie taki na wariackich papierach... Ale jakoś udaje mi się godzić obowiązki zawodowe i przyjemności. Co prawda licznik krzyżyków nie jest imponujący, ale cieszy mnie fakt, że udało mi się we wrześniu codziennie usiąść do wyszywania...

No i trochę podgoniłam UFOK-i. 



Jestem prawie na finiszu jesiennego samplera - brakuje jednego elementu


Dokończyłam rząd w Afremovie


Hafciarski dziennik robótkowy zamknął się wczoraj na 16833,5 krzyżyków


Ciekawe, jak poszło uczestniczkom UFOK-owej zabawy. Linkujemy do 5 października do północy


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 komentarzy :

  1. Kasiu ja jestem pełna podziwu dla Twoich postępów . Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację czas pędzi nieubłaganie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie postępy! Afremov wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ponad 2 tysiące krzyżyków jednego dnia? wow, podziwiam, Samplerek uroczy, pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, brak mi słów:) Cieszę się, że działasz sal jesienny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka