Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1942. UFOK-owy rok podsumowanie października

 Pora podsumować zmagania z UFOK-ami w październiku.



Mimo permanentnego braku czasu podłubałam w trzech UFOK-ach

Po pierwsze skończyłam kolejny fragment w różach i hortensjach



Po drugie przybyło ponad 3000 krzyżyków Peace rose. W tej chwili powoli coś wyłania się z tej jednej wielkiej plamy. Kanwa mega wymiętolona


No i zabrałam się w końcu za poinsencję - haft, który chciałam zrobić rok temu na Boże Narodzenie, ale jakoś zabrakło mi czasu


Miesiąc zamknęłam z ponad 18 tysiącami krzyżyków na liczniku, ale wszystko dzięki kilku wolnym dniom w końcówce października. 


Ciekawa jestem, jak poszło uczestniczkom zabawy. Linkujemy do 5 listopada do północy


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 komentarze :

  1. Jak zwykle u Ciebie Kasiu moc xxxxx przybywa. i pięknie przybywa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Cię....... Jak można pomylić dni...... Co mi się uwidziało, że 5 listopada to niedziela...... :-( Opisałam się, pozmagałam z internetem, żeby mi to wgrał i........ żabka zamknięta :-(
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid025E7QuydDK5tcbPyRC1tuHQevPSbvoUC9zDWapLbMxhput7asaEVuWZC5tVTN3yCql&id=100063453051155

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka