Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1981. UFOK-owy rok podsumowanie stycznia

 Nawet nie wiem, gdzie uciekł styczeń... Skoro jednak dziś pierwszy dzień lutego to pora na pierwszy tegoroczny raport w walce z UFOK-ami.


W styczniu z UFOK-ów miałam w ręku tylko róże i hortensje, w których przybyło ponad 6 tysięcy krzyżyków. Do końca kolejnego rzędu zostało niewiele i pewnie bym skończyła, gdyby nie pewna pilna praca, która wyskoczyła mi w ostatnich dniach...


A w ostatecznym rozrachunku zakończyłam miesiąc na 19 tysiącach krzyżyków i wszystkich dniach haftujących, z czego jestem najbardziej dumna, bo obowiązków zawodowych małe mnóstwo było... 


Ciekawe, jak poszło uczestniczkom UFOK-owej zabawy. Na linkowanie mamy czas do 6 lutego do północy. 



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

7 komentarzy :

  1. Świetnie ci poszło. 19000 to moje marzenie, może kiedyś :D. ja mojego jednego ufoka skończyłam z czego ogromnie się cieszę . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Piękne róże i hortensje... wygląda to niesamowicie :) Wszystkiego dobrego życzę!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo za piękny krzyżykowy wynik w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile godzin ma Twoja doba, że udaje Ci się takie wyniki osiągać? :) Haft jest przepiękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wynik 19000 xxx marzenie...... Podziwiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka