Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1990. UFOK-owy rok podsumowanie lutego

 Luty za nami więc pora podsumować zmagania z UFOK-ami.


W różach i hortensjach udało mi się skończyć rząd


W Heroes i heroines przybyło ponad 2600 krzyżyków. Niewiele brakuje do końca kolejnego fragmentu


I trochę podłubałam w samplerze Magiczna noc.


Ogólnie zakończyłam luty z wynikiem minimalnie ponad 24 tysiące krzyżyków, co jest dobrym wynikiem w porównaniu ze styczniem. 


Ciekawe jak poszło uczestniczkom zabawy. Linkujemy do 6 marca do północy. 


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 komentarzy :

  1. Super Ci poszło w tym miesiącu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konsekwencja to chyba Twoje drugie imię :) Zapraszam do siebie:
    Kuchnia i styl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilość krzyżyków jak zwykle imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczaki!! Zapomniałam!!!! Chociaż u mnie przybyło tylko ok 250 xx. Gratuluję dziewczyny! Wspaniałe się spisujecie .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zawirowania przedszpitalno, szpitalno zabiegowe spowodowały "utratę" pamięci co do postu podsumowującego luty..... ale się poprawię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka