Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

2033. Letnie skrzaty - testowanie dla Igiełki

 Jakiś czas temu Monika, czyli moja ulubiona projektantka Igiełka, zaproponowała na grupie testerek letnie skrzaty. 

Do testu wybrałam skrzata - truskawkę, bo akurat sezon na te owoce a obok malin i mandarynek  uwielbiam je i mogę jeść kilogramami. 

Ponieważ to letni wzorek to wykorzystywałam letni papier, który zakupiłam wieki temu. 

Oto efekt: 


Całość będzie miała jeszcze inne letnie skrzaty, ale po nie zapraszam do sklepu Moniki 

7 komentarzy :

  1. Pierwsze co mi przyszło do głowy to pyszny ten skrzat😊 Pozdrawiam serdecznie😊owy

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy skrzacik, piękna kolorowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kartka i te maliny na papierze ładnie się komponują, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka wyszła z tym truskawkowym skrzatem :). Też uwielbiam truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te skrzaty wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka