Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

2073. UFOK-owy rok podsumowanie listopada

 Aż wierzyć się nie chce, że to już grudzień i rozpoczął się ostatnie miesiąc tegorocznej zabawy z UFOK-ami. 



U mnie w listopadzie całkiem sporo - bo ponad 6 tysięcy krzyżyków przybyło w kolosie 


No i podłubałam w Schodach na Montmartre - tutaj idzie trochę ciężko, bo kolory są mieszane i strasznie mnie irytuje nieładnie układająca się nitka... 


Ogólnie zakończyłam miesiąc wynikiem niewiele ponad 18 tysięcy krzyżyków - po cichu liczyłam na więej, ale jak zwykle praca zawodowa skutecznie mnie odciągnęła od wyszywania  


Ciekawe, jak poszło uczestniczkom zabawy... Zastanawiam się mocno, czy na tej edycji nie zakończyć, bo chyba formuła się wypaliła... Ostatni post podlinkowało tylko 5 osób



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 komentarze :

  1. Kasiu bardzo podziwiam ilość Twoich krzyżyków. Mało ostatnio mnie na blogu. Widzę że u Ciebie niezmiennie wszystko pali się w rękach. Tak po cichu liczyłam na kolejną edycję, bo mam ufoka 😉. Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz powera z tym wyszywaniem :)
    Co do zabawy, to zrobisz jak zechcesz, ale mnie te comiesięczne wpisy mobilizują. Mojego ufoka nie skończę w 2023 r., ale mam nadzieję, że w 2024 r. mi się to uda zrealizować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że to nie będzie ostatnia edycja zabawy, bo bardzo mnie motywuje do comiesięcznych postępów! Rozumiem jednak znużenie zabawą i zniechęcenie, gdy tak mało osób angażuje się co miesiąc :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Z powodu nawału obowiązków służbowych pracy, "przespałam" październikowy i listopadowy wpis... :( Dopiero teraz mogłam go uzupełnić :) https://kingasweet.blogspot.com/2023/12/ufokowy-roku-pazdziernik-i-listopad-2023.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka