Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

2082. Sampler z choinką

 Rzutem na taśmę na kilka dni przed świętami udało mi się skończyć sampler z choinką. 

Oj napsuł mi krwi, mimo że to maleństwo. 

Zdecydowałam się na wyszywanie satynową muliną i to był fatalny wybór bo strasznie się ona mechaci i rozdwaja... 

Jak wyprałam to już mi się odechciało zabawy w przycinanie nitek na spodzie materiału, co zawsze robię, stąd tez te cienie pod krzyżykami - po prostu przebijają nitki.. 

Przed oprawą na pewno to poprawię, ale na razie powędrował do szuflady, bo muszę jakąś fajną ramkę kupić...






1 komentarz :

  1. Podoba mi się ten sampler Bardzo lubię wyszywać monochromy.Mam satynową mulinę ale jeszcze nigdy jej nie używałam.Nie wiedziałam że są z nią takie problemy.
    Pomyślności w nowym roku 2024

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka