Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

610. Sal śnieżynkowy - organizacyjnie

Właśnie zakończyło się linkowanie osób zainteresowanych kuponem rabatowym na zakup wzoru ze śnieżynkami, który będziemy wyszywać w ramach salu śnieżynkowego. 
Zgłosiło się 14 osób a poniewaz tyle otrzymałam kuponów rabatowych proszę całą czternastkę o kontakt na adres email: caath79@gmail.com lub też - moich znajomych - na fb. 

Oto one:

1.Sylwia Murzynowska  6. Agulek  11. Atramk  
2. Judyta  7. Cytrulina  12. Lucyna  
3. Elunia  8. mlenka  13. Ania | KreatywnaTV  
4. Ania Jacewicz  9. Iwa  14. Madzia B  
5. Mariola  10. Teresa  



A teraz kilka słów na temat przebiegu salu
1. Zaczynamy od poniedziałku - wtedy myślę, że wszystkie osoby już zakupią wzór. Kupujemy wzór nr 2012 - tutaj. Kupon rabatowy jest na określoną kwotę, która daje 50% ceny.
2. Jeśli ktoś będzie chciał bawić się z nami a nie załapał się na kupon rabatowy, nie widzę przeciwwskazań. Wystarczy udać się do sklepu Igiełki i zakupić wzór.
3. Postępami chwalimy się tak, jak nam pasuje - można pokazywać pojedyncze śnieżynki, można po kilka a można poczekać na post podsumowujący. 
4. Przyjmujemy pełną dowolność materiałów i wykorzystania hafcików. 
5. Na zakończenie zabawy - w okolicy 20 grudnia opublikuję mój post sprawozdawczy, pod którym będzie linkowanie postów sprawozdawczych uczestników. Te osoby, które podlinkują wezmą udział w losowaniu nagrody. 

ZACZYNAMY


10 komentarzy :

  1. Życzę Wam powodzenia w haftowaniu!
    Jeśli mi się czasowo uda, to i ja zakupię wzór i do Was dołączę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za kod, sklep już odwiedziłam teraz czekam aż przelew przejdzie przez banki.
    Przyjemnego haftowania wszystkim uczestniczkom zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za przesłany kod :). Śnieżynki już zakupione i pobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze są te śnieżynki :) I nawet mam już pomysł na ich wykorzystanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! Wzór jest, pomysł jest, banerek zawiśnie:) Piękne śnieżynki będą i haftowanie w przemiłym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super się haftuje te śnieżynki....wczoraj zaczęłam i już mam całe "trzy":)
    Pozdrawam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka