Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

808. Peonie - odsłona 5

Po skończonym papieżu miałam zamiar zabrać się za inny projekt, a właściwie za dwa. 
Jednak w pierwszym musiałam naładować tablet, bo wzór mam w wersji elektronicznej, a w drugim czekałam za materiami. 
A ponieważ nie cierpię próżni robótkowej to wyciągnęłam kolejnego UFOK-a. Tym razem chwyciłam peonie. Tak się wciągnęłam w wyszywanie, że nie wiem kiedy zrobiłam kolejny kwiat - chyba największy z wszystkich. Jak patrzę na wzór to połowa już za mną. Teraz jednak peonie muszą chwilę odpocząć, bo wyszywam to, co miało być przed nimi. Mam nadzieję, że szybko do nich wrócę, bo wyszywa się bardzo przyjemnie i nawet kanwa olbrzym, czyli 14 ct coraz mniej mi przeszkadza. 


 


I dla porównania odsłona czwarta i stan obecny. 


 

12 komentarzy :

  1. Super! Piękne postępy, aż miło popatrzeć :) Też czasami przytrafia mi się haft na czternastce i za każdym razem jestem w szoku, że takie giganty trzeba stawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy 14 rzeczywiście zawsze jest zdziwienie wielkością krzyżyków :) Ładne peonie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są peonie! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są te peonie i trzymam kciuki by na długo nie odeszły do szuflady! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny będzie:))czekam na efekt końcowy:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie po trzykroć pięknie. Z niecierpliwością czekam końca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wygląda, bardzo mi się podoba :) Przy aidzie 14 oczy odpoczywają, to miły przerywnik od drobniejszej tkaniny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka