Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

800. Motylkowe candy

Nawet nie wiem jak, ale piszę właśnie 800 post. 
A skoro 800 post to tradycyjnie zapraszam na candy. Szybkie bo tylko do końca miesiąca. 
A tematem candy będzie motyl - nagrody - niespodzianki będą miały ten motyw przewodni. 

Oto zasady:
1. Do zabawy zapraszam aktywne blogi. Aktywne to dla mnie takie, na których pojawiają się tak mniej więcej dwa posty miesięcznie. 
2. Na blogu piszemy post z informacją o zabawie.

3. Post z informacją o zabawie i banerkiem linkujemy przez żabola na dole posta.
4. Banerek umieszczamy też na bocznym pasku bloga
5. Dołączenie do grona obserwatorów będzie miłym dodatkiem. 

Aha wysyłka na terenie Polski - blogerzy z zagranicy mogą brać udział pod warunkiem podania polskiego adresu do wysyłki. 

Oto banerek zabawy:


15 komentarzy :

  1. Ooo widzę że jako pierwsza jestem. Z chęcią dołączam do zabawy :) Gratuluję tylu postów i czekamy na więcej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się i ja do zabawy! Gratuluję tylu postów i życzę Ci ich dwa razy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująca ilość postów - gratuluję i z przyjemnością przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję aktywności na blogu :) Ponieważ uwielbiam motylki (ostatnio nawet obudowę telefonu mam w niebieskie motylki) to z przyjemnością zgłaszam się do zabawy :)

    Aha, jeszcze jedno o motylkach - moejgo HAEDa też wyszywałam z motylkami, także Kasiu, trafiłaś w sedno z tematem zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Życzę duuuużo postów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam motyle. Mam mnóstwo kwiatów w ogródku dzięki czemu mam i sporo motyli. Lubię je obserwować. Cudne stworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, co prawda ostatnio trochę się opuściłam w blogowym świecie, ale uwielbiam motyle i chcialabym wziąć udział w Twoim candy, dlatego się zgłaszam :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 800 postów i życzę kolejnych :) Z chęcią biorę udział w Twoim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieje, ze moge sie zapisac , choc ostatnio wiele nie pisze, mam zastuj robotkowy i nie mam czym sie chwalic. do tego dochodzi przeprowadzka do Polski i nie mam czasu na wyszywanie:(.
    moge sie zapisac?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Chetnie staje w kolejce po cukierasy:) Gratuluje 800 postow:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję 800 postów i jeszcze wielu, wielu następnych:) Chętnie zapisuję się na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje z okazji 800tnego postu. Staję do kolejki. Obecnie jestem w kraju więc nie ma problemu z przesyłką. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłoszę się i ja i uwielbiam motyle :)
    Zapraszam też do swojego Candy https://elementymojegozycia.blogspot.com/2017/07/candy-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się nieśmiało i ja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka