Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

809. Serwetka z dziką różą

Niewiele jest wzorów, które po pierwszym spojrzeniu urzekają mnie do tego stopnia, że od razu szykuję materiały. Wręcz przeciwnie - najczęściej długo chodzę wokół jakiegoś wzoru i zastanawiam się czy go zrobić. 
Jednak kiedy kupiłam najnowszy numer Igłą malowane i zobaczyłam wzór serwetki z dziką różą akcja była błyskawiczna.
  Jeszcze tego samego dnia kupiłam u Igiełki serwetkę z kanwy a kiedy tylko dotarła zabrałam się za wyszywanie. 
Niecałe trzy dni pracy i mogę cieszyć się z gotowej serwetki. Docelowo poproszę mamę o doszycie koronki wokół, ale muszę ją najpierw kupić. 





 

20 komentarzy :

  1. Wyszła pięknie, koronka doda jej lekkości. Podziwiam talent

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna róża! Nic dziwnego że tak szybko ci poszła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się bardzo podoba ten wzór, a serwetka wyszła rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny serwetka!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna serweta! Pięknie Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wzorek.Piękna róża!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyszła! wzór bardzo ładny, delikatny

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna:)))śliczny jest ten wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No petarda:) I tempo i serwetka świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna... takie dzikie róże rosły kiedyś koło pola moich rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie wzor potrafi zauroczyć. Piękna serwetka ci wyszła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekny wzor, bardzo fajnie prezentuje sie na serwetce

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, urzeka jest śliczna, taka delikatna. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka