Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

150. Kartka urodzinowa

Tak to już ze mną jest, że wiele spraw robię na ostatnią chwilę, albo pod wpływem impulsu. Tak było z kartką, którą dziś Wam pokazuję. Powstała dla bardzo sympatycznej osóbki z Warszawy, która w ubiegłym tygodniu obchodziła urodziny. Tak się śpieszyłam z wysłaniem karki i małego  upominku, że zapomniałam zrobić zdjęcie. Na szczęście adresatka była tak miła, że przesłała mi zdjęcie i dzięki temu mogę Wam pokazać. 
Oto ona:




Zauważyłam, że sporo z Was przeraziło się moim rocznicowym konkursem - zupełnie niepotrzebnie - tak jak napisała Iwa wszystkie odpowiedzi można odnaleźć na blogu. Co prawda czytania jest sporo, ale czasami warto włożyć troszkę trudu :)
Dostałam także pytania, czy konkurs tylko dla posiadaczy bloga, bo wiele osób mnie poczytuje a bloga nie prowadzi. W losowaniu nagrody, albo nagród, wezmą udział wszystkie osoby, które przyślą poprawne odwiedzi na emaila - nie muszą prowadzić bloga.

15 komentarzy :

  1. Uwielbiam te Twoje wzorki na kartki, takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna karteczka.
    Skąd Ty bierzesz takie "szybkościowe" wzorki?
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to samo chcialam zapytać... No skąd?

      Usuń
    2. Kobiety z Internetu- ten jest motywem z jakiejś serwetki😄

      Usuń
  3. Kwiatuszek na karteczce niby prosty, ale ma swój urok! Oprawa rewelacyjnie dobrana :) Sama chciałabym dostać taka rewelacyjną karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna karteczka i też mnie ciekawi skąd masz takie wzorki

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka :) I w cudnym kolorku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu śliczna kartka :) Czy osobiście też przygotowujesz samą kartkę...
    Muszę w końcu i ja kiedyś taką karteczkę zrobić...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczka :) Zresztą wszystkie są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka