Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

268. Kartki z babeczkami

Kiedy zobaczyłam u Igiełki wzór babeczek od razu spodobał mi się. Wiedziałam, że chciałabym wykorzystać go i zrobić kartki. Jednak jakoś długo mi schodziło i jakoś nie mogłam się zebrać, żeby do niego przysiąść. A przede wszystkim, by go kupić. Jednak w końcu się zebrałam i udałam się na zakupy do sklepu pani Moniki. Kupiłam nie tylko babeczki, ale jeszcze inne wzory, bo Pani Monika projektuje naprawdę fajne wzory i gdyby nie ograniczenia finansowe (mimo niewielkiej ceny), to pewnie wyszłabym z tych zakupów ze wszystkimi Jej wzorami. Jeśli macie ochotę zajrzyjcie tam, a gwarantuję, że warto.
Ale do rzeczy, czyli do kartek. Mimo iż projektantka zaprojektowała 7 muffinek, to u mnie powstało 9, w tym trzy, do których samodzielnie dobrałam kolory - mam nadzieję, że pani Monika się nie pogniewa za modyfikację. 
Oto moje nowe karteczki: 
















30 komentarzy :

  1. Kasiu również lubię zakupy u Pani Moniki:) a Twoje babki są piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki. Dlaczego ja nie znam tajemniczej p. Moniki? Możecie dać mi na nią namiar?

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne kartki:) Kocham muffinki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne miniaturki i fajnie wykorzystane w karteczkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne!!! Normalnie chciałoby się schrupać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne karteczki i fajne babeczki :) Ich ilość także robi wielkie wrażenie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesympatyczne karteczki-babeczki ;-) - cudnie oprawione!
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  8. zaraz zobacze do tej Pani Moniki, zastanawiam się nad twoją oprawą, to okienko na hafcik robisz w bazie, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  9. super babeczki i karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słowa uznania dla Moniki za wzory i dla Ciebie za wykonanie!
    Seria kartek babeczkowych bardzo udana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe karteczki! Bardzo podoba mi się modyfikacja i jestem jak najbardziej na tak.
    Świetnie dobrane kolory w niebieskiej, a oprawa perfekcyjna. Mam nadzieję, że i jak kiedyś będę tak umiała :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczo i apetycznie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są prześliczne i smakowite, poczęstuję się jedną na początek dnia . Pozdrawiam i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  14. Smakowite karteczki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Szaleństwo pełną parą :)Odlotowe....Pozdrawiam z Party Diany:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał, full wypas i czyżby nowy brzeg?

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewięć babeczek uszczęśliwisz wspaniałymi kartkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczki śliczne, babeczki smakowite :))
    Też kupiłam sobie dziurkacze w Biedronce :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka