Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

266. Kwiaty przez cały rok - kwiecień

I pora na prezentację kwiatka kwietniowego z salu "Kwiaty przez cały rok". Tym razem to stokrotka. Tradycyjnie także uruchamiam linkowanie kwiatów uczestniczek. Przy okazji mała prośba -  jeśli po 15 nie podeślę kolejnego wzoru to proszę mnie ścigać e mailowo i przez fb o kolejne wzory, bo czasami niektóre osoby mi uciekają. 






11 komentarzy :

  1. Jak kolorowo i wiosennie się zrobiło :). A pogoda w przyszłym tygodniu ma nas zacząć powoli rozpieszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiquei feliz em conhecer o seu blog lindo, Achei maravilhoso!!!
    Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż u Ciebie Kasiu jest wiosennie, śliczne kwiatki :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny:) Nie mam pojęcia kiedy pojawi sie mój:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, wdzięczny kwiat :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatuszek prześliczny, a ja już cię ścigam przez fb o wzorek, bo nie dostałam. Nawet sprawdzałam czy podlinkowałam mojego marcowego kwiatka ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne i wiosenne, Zapraszam na linkowe party http://divianaart.blogspot.com/2015/04/pokaz-swego-bloga-innym-czyli-linkowe.html#more

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapachniało wiosną :) Prześliczna stokrotka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka