Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

291. Pamiątka ślubna

Wczoraj miałam przyjemność uczestniczyć w ślubie kuzyna. I oczywiście bez haftowanej pamiątki nie mogło się obejść. Chciałam, aby było to coś zupełnie innego niż te robione do tej pory i wybór padł na grafikę Ty Wilsona. Te wzory bardzo mi się podobają a ten który wybrałam można modyfikować poprzez kolory kwiatków. Ja akurat zrobiłam w fiolecie. 
Oto pamiątka: 








19 komentarzy :

  1. Piękna! Bardzo eleganckie zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Katarzyno, dziękuję, że mogłam Cię tu spotkać dzięki zabawie u Diany. Uczę się tego krzyżykowania od takich jak ty. Teraz jestem na etapie zapisywania sobie, twórców haftu XXX, ty podajesz mi kolejne nazwisko i kolekcję, które są prześliczne.
    Pewnie twój prezent był jedyny i niepowtarzalny.

    OdpowiedzUsuń
  3. W całości wygląda bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna pamiątka - grafiki Ty Wilsona świetnie nadają się do tego celu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft i niepowtarzalny prezent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebanalna pamiątka. Tobie Kasiu nie wypadało iść na ślub z kartką kupioną w sklepie:)). Pozdrawiam. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna:) Mam na nią chrapkę, bo mega szybka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wzorek i cudne wykonanie . Pozdrawiam i cudownego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna pamiątka! Literki są z jakiegoś wzoru alfabetu czy sama wymyśliłaś? Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancki prezent :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiątka śliczna :) I taka od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszła świetnie! Na pewno młodzi zachwyceni.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie podejście do haftu mnie zaskoczyło. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka