Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

295. Sal cztery pory roku - lato

No i mamy lato... przynajmniej to kalendarzowe, bo aura za oknem - przynajmniej u mnie jesienna - leje od rana. A skoro lato to pora na pokazanie salowej wersji tego obrazka. Wiem, że kilka osób już pokazało a inne pewnie to dziś zrobią. Przypominam - spośród tych, które pod tym postem podlinkują swoje prace wylosuję jedną, która otrzyma drobny upominek. Linkowanie pozostawiam otwarte przez trzy dni (do wtorku do północy), ale w losowaniu wezmą udział osoby, które opublikowały  swoje prace do dziś, czyli 21 czerwca. Losowanie zrobię w środę.

Oto moje lato: 






18 komentarzy :

  1. Pora na lato :) Chociaż za oknem raczej jesiennie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne lato:) A ja czekam na tą obiecana zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kiedyś to wyszyje... kiedyś jak będę już stara i ślepa usiądę w fotelu bujanym przy kominku i wyszyję te Cztery pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszło! Bardzo fajnie mi się wyszywało tę część:)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja mulinka leży na to cudo... może kiedyś.........

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :-) moze i ja sie kiedys skusze na wyszycie tych obrazkow :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kolory w tym obrazie :) Może się kiedyś skuszę i wyszyje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny letni obrazek - i mnie się marzy jego wyhaftowanie (tylko kiedy???).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pada i ponoć ma padać także można powiedzieć, że lato można sobie co najwyżej wyhaftować. A niektórzy już to zrobili, także są przygotowani.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle cuuuuudne hafty. Pozdrawiam i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety tym razem się nie wyrobię, bo nie dotarły do mnie zamówione muliny. Pocieszam się tym, że może przynajmniej do środy zdążę...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Lato nad morzem to mój ulubiony sposób na odpoczynek :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ze wzgledu na deszcz, chyba będę zmuszona wyhaftować sobie takie lato ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka