Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

313. Kwiaty przez cały rok - lipiec

Za chwilę będzie polowa lipca a ja dopiero pokazuję lipcowego kwiatka. Wszystko przez zamówienia. Kwiatek był wyhaftowany już dawno, ale jakoś nie składało się z konturami, tym bardziej, że nie cierpię tego robić i chyba nigdy nie polubię... 
Zdjęcia też mi dziś coś nie wyszły.. chyba dziś taki dzień na nie, jak to mawiają.... Idę do lipcowej muffinki, może tutaj wszystko pójdzie zgodnie z planem..
Aha zdjęcia - proszę: 




 I linkowanie lipcowych kwiatków


 

12 komentarzy :

  1. Śliczny kwiatek.
    Rozumiem Twoje cierpienie, bo też nie lubię konturowania, ale czasem trzeba :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszedł ci lipcowy kwiatuszek, a cały kalendarz już się super prezentuje. Ja też mam jakiś taki dzień do niczego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie każdy dzień musi być idealny, ale i w te gorsze warto robić to co się lubi:). Pozdrawiam słonecznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz więcej kwiatuszków i coraz piękniej, kolorowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ten czas szybko biegnie... już tylko pięć zostało do końca :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, jeszcze tylko pięć kwiatków i koniec roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kalendarz, a ja marcowego nie wyszyłam i tyle mam z kalendarza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka