Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

315. Kartki z gołąbkami

Kolejny raz miałam przyjemność testować wzory projektu Moniki, znanej w blogosferze jako Igiełka. Tym razem ślubne, do których powstania się też przyczyniłam, ponieważ zapytałam Monikę czy myślała o wzorach na kartki ślubne. Zadziałała błyskawicznie i już wzory się pojawiły i kilka dziewczyn je testuje. 
Mnie udało się "załapać" na śliczne gołąbki. "Załapać", bo kiedy Monika publikuje nowe wzory do testowania odbywa się polowanie i kto pierwszy ten lepszy. 
Monika zaproponowała trzy wersje tego samego wzoru - krzyżykami, krzyżykami z backstitschem i samym backstitchem.. W sobotę zabrałam się do pracy i już dziś mogę Wam pokazać gotowy produkt, czyli ślubne kartki. 




 


 







16 komentarzy :

  1. Jak zwykle pieknie. No i i ekspresowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobaja mi sie obie wersje bez wypelnienia. Oprawa jak zwykle swietna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe wzory i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie wersje mają w sobie urok :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stworzyłaś piękne karteczki :)
    Obie wersje mi się podobają, a w tej z wypełnieniem dobór kolorów. Wspaniałe wyważenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę urocze karteczki, niby ten sam wzór, ale inne wykonanie każdej z nich tworzy cudowny efekt. Gratuluje świetnego pomysłu. Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wzór i jaki odmienny efekt przy każdym sposobie haftu :) Kartki wyszły przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne, choć mnie najbardziej do gustu przypadły te czarne gołąbki z czerwonym serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny wzór i piękne karteczki powstały - podobają mi się wszystkie trzy.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki piękne. Katarzyno kiedy Ty spisz? Tempo ekspresowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki, mnie najbardziej podobają się te gołąbki "wypełnione" kolorem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne i takie delikatne :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka