Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

544. 1000 dni...

Kiedy dziś spojrzałam na pasek boczny bloga uświadomiłam sobie, że za 10 dni minie 1000 dni, jak założyłam bloga. Z tej okazji postanowiłam przygotować małą niespodziankę dla wiernych czytelników. Spośród osób, które pod tym postem napiszą, dlaczego lubią zaglądać do mnie wybiorę jedną, którą nagrodzę małym co nieco w moim wykonaniu. Co to będzie - niech zostanie tajemnicą. Tak więc zapraszam do komentowania...
Zwycięzcę ogłoszę za 10 dni - równo w 1000 dniu blogowania


22 komentarze :

  1. Lubię tutaj zaglądać,ponieważ wykonuje pani cudne pracę. A także dlatego, że panuje tutaj miła atmosfera. Pomimo, że nie komentuje pani postów to każdy wpis podziwiam.
    Pozdrawiam.😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeciez nie da się nie zagladac!!! Ciagle cos nowego! I karteczki i obrazy, i mniejsze obrazki jako pamiątki..... Wszystko zawsze starannie zakończone. I ciagle nowe pomysły. A to zabawa, a to sal, który wciągnie :) Zdecydowanie Kasiu inspirująco i motywująco (przynajmniej mnie) do .... haftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie zaglądać. Zawsze coś ciekawego, nowego, cudownego.

    OdpowiedzUsuń
  4. No piękna liczba;) Kasiu życzę kolejnych tak pięknych jubileuszy;) A dlaczego zaglądam to Ty wiesz;) A nieuswiadomionych oswiece. Blog Kasi był pierwszym blogiem rekodzielniczym, a raczej hafciarskim, jakiego zaczęłam czytać. Był dla mnie inspiracją do założenia własnego miejsca w blogosferze. Jest inspiracją do kolejnych haftow i zabaw;) Uwielbiam czytać Twoje słowo pisane i oglądać piękne prace;) Dziękuję za inspirację,*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! 1000 dni to sporo czasu spędzonego pracowicie, bo za tym idą 544 posty z Twoimi pracami. Ja do Ciebie zaglądam trochę z ciekawości, a trochę z zazdrości, zaintrygowałam? Z ciekawości, bo na Twoim blogu zawsze coś się dzieje, a z zazdrości, bo też bym tak chciała:)). Teraz mam do kogo równać:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężko napisać czemu tutaj zaglądam, pewnie dlatego, że fajnie się czyta notki oraz lubię podziwiać cudze prace. Dzięki temu jestem bardziej zmotywowana, aby czym prędzej siadać do swoich haftów. Dodatkowo zawsze podpatrzy się coś ciekawego, jakieś fajne wykorzystanie haftu, o którym się wcześniej nie pomyślało. A oglądanie gotowych kartek tylko cieszy moje oczy i może kiedyś zainspirujesz mnie do zrobienia własnej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby łatwe pytanie a trudna odpowiedź:) Bo to tak samo jak z pytaniem dlaczego się kogoś kocha? Bo się poprostu albo kocha albo nie....i nie da sie tego wytłumaczyć:)
    Sa miejsca do których się ciągle wraca bo mają to coś w sobie i taki właśnie jest ten blog:)
    Nie ma monotoni, ciągle coś dzieje:)
    Pozdrawiam ciepło i życzę kolejnych takich rocznic:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaglądam, bo podobnie jak Ty jestem zakręcona na punkcie krzyżyków :) Mogę tu znaleźć inspiracje dla siebie, ciekawe aranżacje i wykorzystanie prac, a także przekonać się, ile jeszcze się można nauczyć odnośnie haftu - Twój blog jest dla mnie motywacją :)

    Pozdrawiam, Gosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku gratuluję tego tysiąca ;) A za co lubię tutaj zaglądać, bo Pani prace są zawsze starannie wykończone, do tego mnogość wzorów i wykorzystania haftów motywuje mnie samą do działania ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję tak pięknej liczby.
    Dlaczego tu zaglądam? Bo jesteś wyjątkową osobą robiącą wyjątkowe i unikatowe rzeczy. Każda twoja robótka jest dopracowana w każdym szczególe i wzbudza we mnie zachwyt. Dajesz bodziec do dalszej pracy, do doskonalenia warsztatu i do eksperymentowania. Lubię twój styl pisania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu!
    Bardzo się cieszę, że już 1000 dni blogujesz. Może i nie zawsze regularnie coś tu komentuję, bo ja raczej lawiruję w Sieci ;-) jednak zawsze z chęcią powracam do Twojego blogowego zakątka. Trwasz niezmiennie przez lata przy swoim. :) Podoba mi się Twoja twórczość, tak różnorodna czasami, to, że masz "pazur" i wiesz kiedy go użyć w kontaktach międzyludzkich w Sieci. Lubię tu zaglądać, bo wiem, że zastanę tutaj zawsze coś nowego, bo zawsze coś nam fajnego hafciarskiego pokazujesz. :)
    Dobra, koniec wazeliny. :))

    Po prostu wirtualnie Cię bardzo polubiłam jako osobę, która nie jeden raz mi hafciarsko pomogła i tego Ci nie zapomnę. :)
    Bardzo dziękuję i cieszę się, że dane mi było Cię spotkać w Sieci. Być może i czasami różnimy się w poglądach między sobą na różne kwestie, ale to właśnie chodzi o to, aby mimo różnic się szanować i za to Cię cenię. :)

    Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę kolejnych 1000 dni blogowania, a może i więcej, jeśli będziesz miała taką ochotę oczywiście.
    Bo najważniejsze, to robić to, co sprawia nam satysfakcję i radość. A widać, że lubisz blogowanie i dlatego skupiasz wokół siebie tylu Czytelników :)
    Buźka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I cóż tu można nowego napisać?Na wszelki wypadek nie będę czytać komentarzy wcześniejszych..no dobra..ten Sylwii musiałam przeczytać:) Czemu zaglądam, bo inaczej nie byłabym w stanie uwierzyć, że można mieć takie tempo wyszywania, ale Kasie chyba tak mają;) A do tego ta perfekcja! Gdyby nie Twoje zabawy na blogu, nie widziałabym tego na własne oczy:) No i jeszcze jedno..nic tych Twoich baz pod karteczki, zakładki (tudzież na ozdoby choinkowe:P), nie pobije:) Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana Kasiu, napisać dlaczego zaglądam tutaj każdego dnia wcale nie jest dla mnie trudne.

    Robisz piękne rzeczy, wykorzystujesz wzory, które są śliczne, inspirujesz mnie swoimi pomysłami na ich wykorzystanie oraz oprawę, organizujesz świetne zabawy, które mnie mobilizują do działania, napawasz mnie optymizmem i dzięki Tobie (oraz Twoim wpisom) niektóre dni stają się ładniejsze.

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę kolejnych tysięcznych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  14. 1000? Skąd tyle wzięłaś? :)
    A ja lubię zaglądać, za to nie mam weny na opisywanie powodów, więc tylko stwierdzę, że lubię, bo lubię i spokojnie możesz mnie nie brać pod uwagę przy nagradzaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna liczba i gratuluję! robisz same cuda, pięknie je pokazujesz, pięknie przedstawiasz różne zastosowania tego samego wzoru, pokazujesz, że haft to nie tylko obrazek ale i kartka i zawieszka i lizaczek. U Ciebie można znaleźć inspirację i motywację do pracy i do działania :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odwiedzę bo lubię Panią (jako sympatyczna i miłą osobę) i co zaglądam na bloga to zastanawiam się co nowego Pani wyhaftowała :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. No to już jest poważna liczba :)
    Oh, dlaczego w ogóle tu zaglądam? Bo się przyzwyczaiłam :D A tak poważnie, to naprawdę cenię Twoje hafty. A najbardziej za każdym razem zachwyca mnie Twoje tempo pracy! To jest dla mnie niepojęte, jak tak szybko można tworzyć tak cudowne hafty w tak krótkim czasie! Co wejdę, okazuje się, że nowy haft zrobiony, gotowy, a co więcej idealnie wykonany :) Podziwiam Cię naprawdę za to :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję takiej liczby. Zaglądam bo u Ciebie zawsze coś się dzieje : nowe hafty i ciekawe pomysły na ich wykorzystanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie tu zaglądać ponieważ jest tu zawsze jest coś nowego, wiele nowych pomysłów które zawsze mnie inspirują :D Posty które zawsze bardzo przyjemnie sie czyta i jest tu wiele pięknych zdjęć które zawsze przykuwają moją uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię tu zaglądać bo lubię Ciebie :)
    Jestem nieustannie zachwycona kartkami i bazami, które tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie tu wchodzić bo jesteś zdrowo szurnieta, wredna, i do bólu szczera
    W swym twórczym szale tworzysz przepiękne rzeczy.wchodze bo lubię, wchodzę bo mogę, wchodzę bo chcę.:-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka