Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

675. Testowanie dla Igiełki - sowa

Ten haft to właściwie jeszcze haft ubiegłoroczny, ponieważ skończyłam go 30 grudnia. 
Chciałam się rozliczyć z haftów testowanych dla Igiełki a zostały mi sowy. 
Co prawda w planach było zrobić wszystkie sześć, które zaprojektowała Monika, ale nie wyrobiłam się. 
Dla prezentacji wzoru wystarczy jej zawsze jeden element, dlatego też jest jedna sowa. 
Sowa, która powstała na plastikowej kanwie i powędrowała jako magnes na lodówkę. 
Bardzo cieszę się, że znowu mogłam przetestować wzór Moniki i nie ukrywam czekam, co nowego uda mi się upolować do testowania, bo niejednokrotnie na grupie testerek są wyścigi o wzory. 
Wzór będzie do kupienia w sklepie Moniki. 





 

15 komentarzy :

  1. Piękna sówka! Niby w kolorach zimowych, ale jakaś taka radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze super wzór i perfekcyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza sówka :) Monika jak zwykle zrobiła kawał świetnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuuudna :) niesamowicie mi się podoba a pomysł z magnesem super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutka :) Ma się wrażenie, że się ślicznie uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka