Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1448. Sal jesienny odslona 6

Wychodzi na to, że już półmetek salowej zabawy. Już i pora się sprężać, bo na razie mam tak na oko jedną trzecią wzoru. W tym miesiącu przybyły cztery elementy - dwie bobinki, serduszko i zamek. Teraz przede mną największy element - marzy mi się go zrobić w całości w przyszłym miesiącu. 




A jak radziły sobie uczestniczki zabawy? Z ciekawością zajrzałam do ostatnich linkowań. Oto ich styczniowe postępy. Tylko trzy - czyżby reszta odpuściła?



No i kolejne linkowanie

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

7 komentarzy :

  1. Maszyna haftuje się praktycznie sama więc z pewnością dasz radę w ciągu miesiąca.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę Kasiu, że może zapomniały... U Aleksandry widziałam prawie gotowy już obrazek :-)
    https://happy96-2.blogspot.com/2020/02/sal-na-jesienne-wieczory-5.html
    Też już chciałabym wziąć się za maszynę :-)
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie u Ciebie przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny wzor napewno podolasz. Dziekuje za przesylke, wyslalm maila ale pisze tez tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wierzę, zapomniałam zalinkować styczniowy postęp! Jak do tego doszło nie wiem 😁 niestety ostatni miesiąc to zaledwie kilka krzyżyków, nawet nie ma czego pokazywać ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za dalej... Lubię ten obrazek :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo to taki rękodzielniczy samplerek. Fajnie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka