Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1442. Nowy haft na Nowy Rok 2 - Święta Rodzina - odsłona 1

W tym roku w ramach zabawy Nowy haft na Nowy Rok wyszywam Świętą Rodzinę - wzór autorstwa Jackie Beau
Wybrałam kanwę 20 ct i odcienie sepii. Projektant proponuje też szarości, ale mnie jakoś bardziej się sepia podoba. Zrezygnowałam z rozróżnienia na jedną i dwie nitki w krzyżykach - zwyczajnie bym nie wcisnęła na 20 ct dwóch nitek - no może by się dało, ale ja wolę delikatniejszy efekt.
Na chwilę obecną mam nawet spory kawałek tła. 



I dla przypomnienia - tak ma wyglądać gotowy obraz. 

12 komentarzy :

  1. Piękny wzór, niewiele jest ładnych haftów o tematyce religijnej, zazwyczaj kiczowate przeróbki obrazów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krásny svätý obrázok, veľa zábavy pri xxxxxxxx.
    Pozdravujem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę ten wzór i przyznaje rację Krzysi, że jest piękny. Powodzenia w jego haftowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór i sporo już wyszyłaś, życzę miłej pracy nad haftem i czekam na jego kolejną odsłonę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i pracochłonny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór jest po prostu przepiękny i baaardzo pracochłonny.Podziwiam i będe śledzić postępy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zaczynasz. Ta gwiazda jest bardzo efektowna. Czekam z niecierpliwością na kolejne postępy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wzór, będzie wspaniały obraz:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka