Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1550. Seaside Sentinel - odsłona 37

Ostatni tydzień poświęciłam prawie w całości na kolosa - małymi kroczkami dłubałam w nim i dziś skończyłam kolejny fragment. Według licznika mam już zrobione 216727 krzyżyków z 253350, co daje 85,5 procent całości. 
Teraz kolos musi powędrować w odstawę, ponieważ wpadło mi testowanie dla Igiełki i muszę się temu poświęcić, ale w sierpniu na pewno znowu coś przybędzie - może nawet więcej niż w lipcu. 



Tak prezentował się kolos w odsłonie czerwcowej - przybyło około 6 tysięcy krzyżyków 


A tak ma wyglądać w całości 


9 komentarzy :

  1. Cudowny jest:) W ramce będzie wyglądał odlotowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kwiatowy fragment ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie przybywa. Ja teraz też wracam do swojego zaczętego haftu.

    OdpowiedzUsuń
  4. fragmenty przybywają jak nic, tez bym chciała potestowć / Igiełkę lub hobberię/ ale mają chyba już komplety tesciarek

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieto, ale pędzisz z tym haftem. Ja mam chwilowy hafciarski odwyk.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Krzyżyki wskakują jak puzzle na swoje miejsce. Pięknie rośnie twój kolos Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny gigant. Uwielbiam hafty z latarniami

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje sie niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka